İl protokolü bayram namazını birlikte kıldı
Namaz sonrası açıklamalarda bulunan Vali Şehmus Günaydın; " Ziyaretlerimizi mümkün mertebe telefonla yapalım, eğer gideceksek de kısa süre bulunalım. Bunlara dikkat ettiğimiz sürece inşallah kurban bayramını sevinçli bir şekilde geçiririz" dedi.





Şehit ailelerinin, Kayserililerin kurban bayramını tebrik ediyorum. Bu bayram özel bir bayram, bildiğiniz gibi pandemi süreci yaşıyoruz. İnşallah birazdan kurbanlarımızı keseceğiz. Vatandaşlarımızdan özellikle temizliğe dikkat etmelerini, temastan kaçınmalarını ve mümkün mertebe az sayıda kişiyle kurban ibadetlerini ifa etmelerini bekliyoruz. Çünkü bulunduğumuz süre içerisinde bu hastalığın yayılmaması için hepimize düşen görevler var. Birbirimizin hakkını korumamız gerekiyor. Ziyaretlerimizi de mümkün mertebe telefonla yapalım, eğer gideceksek de kısa süre bulunalım. Bunlara dikkat ettiğimiz sürece inşallah kurban bayramını sevinçli bir şekilde geçiririz. Kurallara riayet etmediğimiz takdirde bire hafta, 10 gün sonra olumsuz sonuçları göreceğiz. O tabloyla karşılaşmamak için de bu günden tedbirleri almak zorundayız. Trafiğe çıkacak vatandaşlarımızdan da trafik kurallarına uymalarını özellikle rica ediyoruz. Çünkü maalesef bayramlarda trafik kazalarında can kaybımız oluyor. Bunu asgariye indirmek için de vatandaşlarımızdan tedbirlere uymaları talebinde bulunuyorum" dedi.
Protokol, camide bulunan vatandaşlarla bayramlaştı. İHA














































































