İnek yem sahibi ise para ödülünü kaptı
Rize'de düzenlenen Ovit Yayla Şenliklerinde inek güzellik yarışması yapılarak en güzel inek seçildi
İhlas Haber Ajansı





Ekşioğlu Vakfı tarafından bu yıl 23.'sü düzenlenen Ovit Yayla Şenlikleri ilginç bir yarışmaya ev sahipliği etti. Şenliğin birinci gününde gerçekleşen geleneksel yayla göçünün ardından şenlik alanına getirilen inekler arasında güzellik yarışması düzenlendi. Düzenlenen yarışmada jürilerin önüne geçen inekler arasından en güzeli seçildi. Finale kalan 3 inek ve 2 buzağının katıldığı yarışmada birinci olan 'Yayla gülü' isimli ineğe 3 çuval yem verildi ve saman desteği verileceği sözü verilirken, sahibine de para ödülü verileceği belirtildi.
İl dışından gelenlerin şaşırdığını ifade eden Ebubekir Sürgü, 'Buzağılar birinci seçildi. İkisi de birbirinden güzel. Buzağı birinci seçilince bulundu. Hayvanlarımızın hepsi birbirinden güzel. Onun için birincilik, ikincilik çokta önemli değil. 7-8 yıldır hayvancılık ile uğraşıyoruz. Şaşıranlar oluyor. Fotoğraflar çekiyorlar. İnsanlar dışarıda geldiği için ve şehirde böyle şeylerin olmadığı için şaşırıyorlar. Burada eğlenceli anlar yaşadılar' diye konuştu.









































































