Kimliksiz bebek ve depremzedeler hastanede güvende
Adana Şehir Hastanesi'ne gelen bebek ve kimsesiz depremzedeler özel ilgi ve korumayla tedavi altına alındı. Hemşire ve hekimler depremzedelerin sağlıklarına kavuşması için mücadele ediyor





Kimliksiz gelen bebek ve çocukların parmak izleri alındığını ve servislerde yüksek güvenlikle sağlıklarına kavuşturulduğunu belirten İl Sağlık Müdürü Uz. Dr. Halil Nacar, yakınlarını bulamayan vatandaşlar için de özel bir birim kurularak kimlik tespit analizlerinin yapıldığını kaydetti. Adana Şehir Hastanesi, Üniversite Hastanesi ve tüm sağlık birimlerinde güvenliğin üst düzeyde tutulduğunu ve hastaneye gelen herbir bireyin tüm kayıtlarının alındığını aktaran Nacar, 'Öncelikle yüzyılın felaketini yaşadığımız bugünlerde herkese geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz. Bir vatandaşımız ya da daha da geniş bir çerçeveyle, herhangi bir insan bizim hastanelerimize girdikten sonra onlar bize emanettir. Bu hem manevi olaraktan kurduğumuz bir cümle hem de resmi olaraktan onlar bizim sorumluluğumuz altındadır. Tüm sistemlerimizle bu hastalarımızı, bu sahipli, sahipsiz, kendinde olan olmayan hastalarımızı korumak üzerine kurgulanmıştır. Biz burada sadece Sağlık Bakanlığı ya da sağlık teşkilatı olaraktan değil aynı zamanda Aile Sosyal Politikalar Bakanlığı, Emniyet Müdürlüğü iş birliği içerisinde çalışanlarımız güven içerisinde ilerlemekte' diye konuştu.















































































