Kızının saçı çekildi diye okulu bastı
Bursa'nın Karacabey ilçesinde 4 yaşındaki kızın velisi, çocuğunun saçı çekildiği gerekçesiyle okulu bastı, müdür yardımcısını silahla ayağından vurdu. Pişman olduğunu ve yanlışlıkla yaptığını ifade eden veli ev hapsiyle serbest bırakıldı





Silahlı saldırı olacağından habersiz olduğunu iddia eden şahsın yakını O.Y.'nin ise yaralı müdür yardımcısı Küçük'ün olay yerinden hastaneye sevki sırasında yardımcı olduğu güvenlik kameralarına yansıdı. Karacabey Devlet Hastanesi'nde tedavisi tamamlanan İsmail Küçük'ün taburcu olduğu öğrenildi.
Polis ekipleri tarafından gözaltına alınan Ferdi Y. ile O.Y. emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. Emniyet çıkışı muhabirlerin 'Neden yaptınız'' sorusuna Ferdi Y., 'Yanlışlıkla oldu. Pişmanım.' dedi.
Olayla ilgili soruşturma sürüyor.
Öte yandan olay sonrası Karacabey İlçesindeki okullarda yaşanan güvenlik zafiyetinin giderilmesi isteyen veliler, okul girişlerine yeniden güvenlik konulması konusundan yetkililerden çalışma beklediklerini dile getirdiler.
Adliyeye sevk edilen Ferdi Y. ise denetimli serbestlik şartıyla serbest bırakıldı. 4 çocuğu olan ve eşinden yeni bir bebek bekleyen Ferdi Y.'ye ev hapsi verildi.İHA











































































