Önce Kuzey Kore'den söz açalım. Halkı açlıktan kırılan Kuzey Kore, "atom bombası" imalatının sinyalini verdi, ilk nükleer denemesini yaptı. Dünya, 4.9 şiddetinde sarsıldı.Ne mi oldu? K. Kore, ABD'yi, Asya Pasifik'te halkımızın tabiri ile "hadım olmuş erkek"e çevirdi.Hatırlayın, bundan bir-birbuçuk sene öncesini; Amerika'nın "şer ekseni"nde saydığı ülkelerden biri de Kuzey Kore'ydi. Hem de öncelikli hedefti. K. Kore, adeta meydan okumuştu; ABD, işgalini Irak'a kaydırmıştı. K. Kore şimdi nükleer bombayı patlattı. Bir sinek bir kartalı, pardon kargayı kaldırdı vurdu yere?Şimdi Amerika'nin stratejik beslemesi G. Kore ile sümenaltı stratejik ortağı Japon orduları alarmda. BM Güvenlik Konseyi ve NATO ayakta...ABD, Doğu Asya'da tam anlamıyla "madara" olmuş vaziyette. Yılardan beri Kuzey'e karşı Güney'i besledi ABD? Ama oyun tutmadı. Aç-susuz, "kıytırık"tan Kuzey Kore, "bomba"yı patlattı.Zannetmeyin ki K. Kore, sadece ABD'nin yüreğinde bombayı patlattı. Hayır? Bomba, tüm mandalarda ve mandacıların yüreğinde patladı. "Bizden bir şey olmaz, Amerika'ya karşı, AB'ye karşı ne yapabiliriz??!" diyen siyasilerimizin ve Papalığın "diyalog" patentli vaftiz suyundan içmiş Amerika'nın koynundaki Müslüman kılıklı mandacılarımızın da "öd"ünü patlattı Kuzey Kore bombası? Sırtlarını dayadıkları ABD, madara oldu; daha ne olacaktı. Onlar korkmasın da kim korksun?!Türk Dışişleri, "stratejik ortağımızı madara ettin" dercesine Kuzey Kore'yi kınadı.ABD, Kuzey Kore'ye bir yaptırım uygulayabilecek mi? Sanmıyorum. ABD, kendi mücavir alanında, kendi mahallesinde dalaş istemez. Savaş ve işgali başka kıtalarda sürdürür. Zira "dış tepki"den ziyade, "içteki kaynama" Amerika'yı çökertir; kapı komşu ile savaş, ABD'yi haddinden içten fazlasıyla sarsar. Kuzey Kore, her ne kadar Çin'in sınır komşusu ise de ABD'nin de kapı komşusu? Beyazsaray bunu çok iyi biliyor. Bu sebeple ABD, Kuzey Kore'ye Irak kadar, Afganistan kadar dalamaz. İran kadar dalaşamaz.ABD, İran bağlamında da Ankara'daki "stratejik ortağı" ve BOP eş başkanı R. T. Erdoğan'dan aldığı "cesaret" nispetinde adım atar.Önümüzdeki günler, sadece Çankaya sancısı çekmeyecek Türkiye; Türkiye asıl, "BOP sancısı" çekecek.Lübnan taşeronluğu bu sancının bir parçası.Eski ABD Dışişleri Bakanı James Baker'in, Amerika'nın işgal ettiği Irak'ta rahat edebilmesi için "Irak'ın 3'e bölünmesi" gerektiği teklifi, bu BOP sancısının bir parçası.Kerkük'ü de içine alan Yahudi Kürdistan devletçiğinin dünya kamuoyuna deklare edilip kabul görmesi bu BOP sancısının bir parçası.Bölünmüş Türkiye haritaları, bu BOP sancısının bir parçası.Türk devletinin yıllarca süren "terörle mücadelesi"ne tek kalemde "politik çizgi" çeken şu "PKK ile ateşkes söylemleri", "koordinatörlük" manevraları ve sürpriz ağızlardan seslendirilen "af teklif"leri bu BOP sancısının bir parçası.Hangi meselede Türk siyasetinin inisiyatifi söz konusu?! Hiç birinde.Türkiye sürükleniyor. BOP'a sürükleniyor. BOP'a batıyor.BOP değirmeni, 22 ülkeyi ve tabii Türkiye'yi öğütmek için kurulmuş.Ülkemizdeki tüm BOP'çular ve maalesef "gizli ve açık tüm AB-D mandacıları" bu değirmene su taşıyorlar.Bu bağlamda Başbakan Erdoğan'ın yaptıklarına artık hiç kimse hayret etmiyor; çünkü o BOP'un eş başkanı.Hatta Türk Milleti, Erdoğan'dan, devlet ve millet hayrına artık bir şey beklemiyor. Erdoğan da bunu görüyor; nitekim Amerika'ya uçup giderken "oylarımız eridikçe eriyor" diyor. En tehlikelisi de bu zaten? Millet desteği hızla "sıfır"lanan AKP, millet iradesinin kesinlikle kabul etmediği ve devlet mekanizmasının sindirmesinin asla mümkün olmadığı icraatlar yapıyor. BOP gölgesinde "Çankaya hesapları" içine giriyor. Halk desteği bağlamında "marjinal"leşen AKP, Türk milletinin istikbal ve istiklalini BOP ölçütleriyle şekillendiriyor.Bütün bunları yapmak için toplumumuza gösterilen "korku sopası" şu türden cümlelerdir: "Aman karşı çıkmayın, ses çıkarmayın ekonomi çöker", "Aman karşıt durmayın, Amerikasız ve AB'siz bizden bir şey olmaz".Tam bu kavşakta BTP Genel Başkanı Prof. Dr. Haydar Baş, AKP ve beslemesi toplum mühendislerinin, milletimizin beynine ve kalbine indirmeye çalıştıkları bu "sanal korku sopaları"nı kıran ve çöpe atan tek lider olarak zuhur ediyor. Prof. Dr. Baş, ekonomiden terör meselesine, bölgesel barıştan dünya barışına, işsizlikten borç yüküne kadar her alanda "somut çözüm"ler içeren geniş çaplı bir "milli model" sunuyor.Yüzlerce bilim adamı tarafından Nobel ödülüne aday gösterilen Prof. Dr. Baş'ın bu "Milli Ekonomi Modeli"nin etkisi, adeta birkaç tane atom bombası gücünde mandacıların gönlünde hissediliyor... Nitekim hala şokta olan liberal-kapitalist ekonomi borazanı siyasiler, aydınlar, medyacılar var. "Türkiye, AB'siz, ABD'siz, IMF'siz olmaz, bu işler düzelmez" diyen mandaların ve mandacıların ödü önce bu modelin dünyaya ilan edilmesiyle koptu. Artçı sarsıntılar devam ediyor.Rusya lideri Putin, "Milli Ekonomi Modeli"ni 3 yıllık Stratejik Kalkınma Planına alarak, ev hanımlarını maaşa bağladı, ayrıca kadınlara 9 bin dolar doğum ikramiyesi tahsis etti. Siz fark belki fark etmediniz; liberal-kapitalis ve hatta sosyalist dünya, Milli ekonomi Modeli ile bir kez daha sarsıldı. Siz asıl gümbürtüyü BTP iktidarında seyredin?Ekonomide açılan "milli ekonomi çağı", açlıktan nefesi kokan Kuzey Kore'nin tüm baskılara meydan okurcasına nükleer deneme yaparak ABD'yi madara etmesi, Lübnan'daki Müslümanların Amerikan destekli İsrail'i dize getirerek ateşkese mecbur bırakmaları, "Amerika'ya, AB'ye karşı durulmaz" illeti yaymaya çalışan küresel toplum mühendislerinin işini son derece bozdu. Ülkemize ve coğrafyamıza dadanan "mandaların ve mandacılar"ın işleri, bundan sonra çok zor olacak, çok zor...
Misafir Kalem (K) / diğer yazıları
- Kongrelerden milli devlete bir iman mücadelesi / 25.07.2019
- İnsan bu kadar da ucuz değil! / 23.07.2019
- Amerika da Haydar Hoca'ya mahkûm / 22.07.2019
- İşsizliğin çok daha ağır faturaları var / 20.07.2019
- Sosyal patlamalara gebe kronik işsizlik / 17.07.2019
- Türkiye “hard currency”ye muhtaç değil / 13.07.2019
- İşçinin emeği ve sendikaların vebali / 11.07.2019
- Para, faiz ve MB Başkanı / 10.07.2019
- Çin’de-Maçin’de değil, kurtuluş içimizde / 08.07.2019
- Türkiye yeni çağa ayak uydurmalı / 07.07.2019
- İnsan bu kadar da ucuz değil! / 23.07.2019
- Amerika da Haydar Hoca'ya mahkûm / 22.07.2019
- İşsizliğin çok daha ağır faturaları var / 20.07.2019
- Sosyal patlamalara gebe kronik işsizlik / 17.07.2019
- Türkiye “hard currency”ye muhtaç değil / 13.07.2019
- İşçinin emeği ve sendikaların vebali / 11.07.2019
- Para, faiz ve MB Başkanı / 10.07.2019
- Çin’de-Maçin’de değil, kurtuluş içimizde / 08.07.2019
- Türkiye yeni çağa ayak uydurmalı / 07.07.2019


























































