"Mayısta Fenerbahçe ile olan kontratım bitiyor"
Fenerbahçe Teknik Direktörü Jorge Jesus, Fenerbahçe'deki geleceği ile ilgili yaptığı açıklamada, "Herkes biliyor ki benim buradaki kontratım mayıs ayında sona eriyor. Bununla ilgili söylenecek başka bir yorum yok" dedi. Jesus, UEFA Avrupa Ligi'ndeki tur şansı ile ilgili ise, "Bizler hala inanıyoruz. Rakibe saygı duyuyoruz, üst seviye olduğunu biliyoruz ama hala söyleyecek sözümüz var" ifadelerini kullandı
15.03.2023 17:18:00





UEFA Avrupa Ligi Son 16 Turu rövanş maçında sahasında Sevilla ile karşılaşacak olan Fenerbahçe'de Teknik Direktör Jorge Jesus, Samandıra Can Bartu Tesisleri'nde basın toplantısı düzenledi. Jesus, ilk maçtan dezavantajlı olmalarına rağmen turu geçeceklerine inandıklarını ifade ederek, "Yarın iyi bir takıma karşı ikinci maçımızı oynayacağız. 2-0'lık dezavantajlı bir skorumuz var. Bu turnuvada çok iyi bir takım. 6 kere kazandılar. İnanıyoruz ki şansımız devam ediyor. Taraftarın desteği bizim için çok önemli olacak. Bizler hala inanıyoruz. Rakibe saygı duyuyoruz, üst seviye olduğunu biliyoruz ama hala söyleyecek sözümüz var" şeklinde konuştu.















































































