Online satışlar patladı
Koronavirüs salgınıyla birlikte tüm dünyada tüketici harcamaları frene bastı ancak e-ticaret ciddi bir ivme kazandı.
12.11.2020 18:18:00





Koronavirüs salgınıyla birlikte tüm dünyada tüketici harcamaları frene bastı ancak e-ticaret ciddi bir ivme kazandı. Online düzenlenen Future Commerce 360'ta (Gelecekte Ticaret) konuşan Nielsen Türkiye Analitik Danışmanlık Kıdemli Başkan Yardımcısı Didem Şekerel Erdoğan, "Nielsen'in verilerine göre, Türkiye'de pandemi öncesi dönemde de hızlı olan online 'hızlı tüketilen ürünlerde' büyüme, pandemi ve yeni normal dönemde adeta uçuşa geçti. Pandemi öncesi yüzde 57 olan online hızlı tüketilen ürünler büyümesi, Covid-19 döneminde yüzde 159, 1 Haziran'dan sonraki yeni normal dönemde ise yüzde 130 olarak gerçekleşti. Avrupa'da ise bu oran, pandemi öncesi yüzde 9 seviyelerinde iken, Covid-19 döneminde yüzde 65, yeni normalde ise yüde 46şeklinde oldu" dedi.
Erdoğan, yeni normal dönemde en hızlı büyüyen online hızlı tüketilen ürünler kategorilerinin ağda ve tüy dökücüler, saç boyası, çay, hazır kahve, saç kremi, diş macunu, Türk kahvesi, hamile ve emziren ek besinleri, hijyenik pedler ve çamaşır suyu olduğunu belirtti. EKONOMİ SERVİSİ
Erdoğan, yeni normal dönemde en hızlı büyüyen online hızlı tüketilen ürünler kategorilerinin ağda ve tüy dökücüler, saç boyası, çay, hazır kahve, saç kremi, diş macunu, Türk kahvesi, hamile ve emziren ek besinleri, hijyenik pedler ve çamaşır suyu olduğunu belirtti. EKONOMİ SERVİSİ
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.