OPET fullmarket'te 'ultra' değişim
OPET, 1600'den fazla istasyonundaki "fullmarket"ini 10 kategoride 1000'den fazla ürünün yer aldığı perakende zinciri “ultramarket”e dönüştürüyor





OPET, ana sponsoru olduğu 19. Perakende Günleri'ne sektörde standartları değiştiren perakende hamlesi "ultramarket" konseptiyle katılıyor. Akaryakıt istasyonlarını günün her saatinde her türlü ihtiyacın karşılanabileceği yaşam alanları haline getiren ultramarketlerde gıdadan kişisel bakıma, teknolojiden oyuncağa, ev gereçlerinden oto aksesuarına kadar pek çok farklı kategoride ürüne yer veriliyor.
Açıklamada görüşlerine yer verilen OPET Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Zengin, ultramarket konseptiyle bir kazanma ekosistemi oluşturmak istediklerini belirterek, "Ultramarket, bayiler, markalar ve müşterinin kazan-kazan ilişkisinin bir dönüşüm hikayesi. Müşterilerimiz çok kıymetli lokasyonlarda bulunan ultramarketlerimize 7 gün 24 saat ulaşabiliyor. Bu özelliğiyle akaryakıt istasyonları ciddi bir ihtiyacı karşılıyor. Tüm ürün kategorilerimiz tüketicinin ihtiyaçlarını karşılamak üzere dizayn ediliyor" değerlendirmesinde bulundu.
EKONOMİ SERVİSİ