Paşabahçe 77 yıllık logosunu yeniledi
Türkiye'nin en köklü markalarından ve dünyanın en büyük üç cam ev eşyası üreticisinden biri olan Paşabahçe, marka kimlik çalışmaları doğrultusunda logosunu da yeniledi
06.09.2012 00:00:00
Türkiye'nin en köklü markalarından ve dünyanın en büyük üç cam ev eşyası üreticisinden biri olan Paşabahçe, marka kimlik çalışmaları doğrultusunda logosunu da yeniledi. 77 yıllık geçmişi olan Paşabahçe'nin yeni logosunda öne çıkan unsurlardan olan damlalardan biri, camın doğallığını ve doğaya zarar vermeden sonsuz kere dönüştürülebilmesini vurgulayan bir su damlasını, diğer damla ise camın şekillendirilmeden önceki akışkan halini stilize ediyor. Amblemin oval formu, Paşabahçe'nin bir önceki logosundan günümüze taşınan bir unsur olurken, ortada yer alan beyaz bölüm Paşabahçe'nin ‘P'sini simgeliyor. Türkiye'de ısıya dayanıklı kaplar için jenerik isim haline gelen; mutfaklarda sağlık ve lezzeti tek bir ürünle birleştirebilen yegâne marka olan Borcam da, Paşabahçe'nin marka yapılandırma projesi kapsamında logosunu yeniledi. Şişecam Yönetim Kurulu Başkan Vekili ve Genel Müdür Prof. Dr. Ahmet Kırman, günümüzün görsel dünyası ve teknolojinin getirdiği yeni logo kullanım alanlarının, köklü markaların logolarını güncelleme ihtiyaçlarını da beraberinde getirdiğini belirtti.
EKONOMİ SERVİSİ
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.