Renault Trucks'ın hedefi büyük
Yeni yapılanması ile Türkiye'de ticari araçlar sektöründe hedeflerini büyüten Renault Trucks, üst düzey yönetici kadrosuyla sektörü değerlendirdi
18.07.2017 00:00:00
Renault Trucks, 16 ton ve üzeri ağır ticari araçlar pazarında Avrupa'da beşinci sırada yer alan Türkiye'de ilk üç Avrupalı üretici arasında olmayı hedefliyor. Renault Trucks Türkiye Genel Müdürü Sebastien Delepine, Satış Direktörü Ömer Bursalıoğlu, Satış Sonrası Direktörü Serkan Karataban, Mali ve İdari İşler Direktörü İpek Puntar, Pazarlama Direktörü Şebnem Uygurtürk, Bayi Geliştirme Direktörü Özgür Fırat ve İnsan Kaynakları Müdürü Burcu Sarıgül'ün katıldığı özel toplantıda ticari araçlar sektörü değerlendirilirken, Renault Trucks'ın Türkiye'deki hedefleri konusunda bilgiler verildi. Önümüzdeki yıl Türkiye'de 20. yıllarını kutlayacaklarının altını çizen Renault Trucks Türkiye Genel Müdürü Sebastien Delepine, bu pazarda gücümüzle varız dedi. 1894'den bu yana 120 yılı aşkın bir marka geçmişine sahip olduklarını belirten Sebastien Delepine; "Türkiye özellikle hem lojistik hem de inşaat sektörleri göz önüne alındığında 16 ton ve üzeri ticari araçlar pazarı açısından çok önemli bir yere sahip. Renault Trucks, Türkiye'de lojistik ve inşaat sektörlerine odaklanıyor ve en verimli lojistik çözümlerini sunan marka olarak tanınıyor. Renault Trucks olarak tüm Türkiye'ye yayılmış, işini tutku ile yapan, müşteri odaklı ve tecrübeli bayi ağımız sayesinde Türkiye'deki Avrupalı ticari araç markaları arasında ilk üç içerisinde olmayı hedefliyoruz ki çekici pazarında 2017 yılının ilk altı ayına baktığımızda şu anda üçüncü sırada yer alıyoruz" dedi.
YENİ MESAJ/İSTANBUL
YENİ MESAJ/İSTANBUL
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.