Samsun'da YKS heyecanı
Samsun'da, Yükseköğretim Kurumları Sınavı'nın (YKS) ilk oturumu olan Temel Yeterlilik Testi (TYT) başladı





İkinci kez YKS'ye giren Seha Söyler, 'Geçen sene de sınava girmiştim ama bu sene de biraz heyecan var. Heyecanın çoğunu geçen sene attığım için bu sene daha iyiyim. Bu sene bir şekilde hazırlanmaya çalıştık ama netlerimiz hala düşük. Elimizden geleni yapmak istiyoruz. Ben Ordu Üniversitesi Moleküler Biyoloji ve Genetik Bölümünü kazanmak istiyorum' dedi.
Baran Kalyoncu, 'Bu sene hiç hazırlanmadım. İnşallah attıklarımın hepsi tutar. Bu sene 2. girişim. Yine de biraz heyecanlıyım. Kazanma ihtimalimi yüzde 15 olarak görüyorum. Hedefimde veteriner hekimliği var ama tutturacağımı sanmıyorum. O yüzden 2 yıllık veteriner teknisyenliği istiyorum. Kovid-19 döneminde çalışmak çok kötüydü. Yasaklardan dolayı da pek randıman alamadık' diye konuştu.
135 dakika sürecek TYT saat 12.30'da sona erecek.İHA

















































































