Şer cephesi, küresel tefeciler adına milletin bir lokma ekmeğine, bir yudum suyuna göz dikmiştir, leş kargaları gibi kapıp kaçmanın hesapları içindedir.Su hayattır, susuz köy de olmaz, köylü de olmaz, tarım da, hayvancılık da olmaz.Kotalarla, tohum yasaları ile tarımı sıfırlayan, köylüyü canından usandıran iktidar şimdi de köylünün hayat kaynağı olan bir damla suyuna göz dikmiştir.Yönettiği halkın içeceği suyuna, tarlasını bostanını sulayacağı bir parça suyuna göz dikmiş olan, ne pahasına olursa olsun köylünün elinden almak için çırpınan, yırtınan bir anlayışın bu memlekete verecek hiçbir şeyi kalmamıştır. Sayın Başbakan, kendi hemşehrilerinin gözünün içine bakarak, gördüğümüz kadarı ile yüzü de kızarmadan; "dereleri sattığımız söylüyorlar, hayır satmadık, sadece suların kullanım hakkını devrettik" diyebilmiştir.Derelerden akan suların kullanım hakkını devretmekle dereleri satmanın aynı anlama geldiğini bilmiyorsa derhal o makamı terk etmelidir, bildiği halde pişkin pişkin bunu söylüyorsa milleti aptal yerine koyuyor demektir.Şer cephesi her geçen gün biraz daha şirretleşiyor.Halkın zihnini bulandırmak için, sağlıklı karar vermesini önlemek için sisli-dumanlı bir ortam oluşturmanın yollarını arıyorlar."HAYIR" cephesinde yer alan tüm kurum ve kuruluşlara, vatan, bayrak, bağımsızlık endişesi taşıyan tüm kitlelere tavsiyemiz; sayın Haydar Baş'ın konuşmalarını iyi takip etsinler, satır satır ezberlesin ve çevrelerine anlatsınlar.Her hafta sonu değişik illerde yapılan ve Meltem-Mesaj başta olmak üzere bir çok televizyondan canlı olarak yayınlanan programları asla kaçırmasınlar.Gazeteci, yazar-çizer çevreleri de köşelerine mutlaka Haydar Hoca'nın mesajları taşısınlar ve okurlarını aydınlatsınlar.Bunun son örneğine Yeni çağ!dan Arslan Bulut'ta gördük, kendisine millet adına teşekkür ediyoruz:"Prof. Dr. Hayder Baş diyor ki "Hazreti Muhammed'i devre dışına çıkartırsan o senin kıldığın namaz Allah'ın Kur'an'da beyan ettiği namaz olmaz. Ne olur? Beden eğitimi hareketleri olur. Namazda kime salât okuyoruz? Resulüllah (SAV) Efendimize, Ehl-i Beyt'ine... O'nun aile efradına salat ü selam okuyoruz. Nerede okuyoruz? Namazda okuyoruz. Allah ve Cenabı Resulüllah ve O'nun aile efradı var. Allah böyle murat ediyor, sen O'nu devre dışına çıkartıyorsun..Yine bu iktidar döneminde ABD'ye geçit veren Irak saldırısına Türkiye müsaade etmiştir. Orada 1,5 milyon Müslüman kardeşimiz katledildi. 50 bin namus ehlinin namusu kirletildi. Sayın Başbakan, bu olaydan sonra Büyük Ortadoğu Projesi'nin eş başkanlığına getirildi. Ve bu eş başkanlığın anlamı; Türkiye'de olduğu gibi İslam'ın içini boşaltıp, insanları duyarsız hale getirebilmek için, o boşalan İslam'ın içine Hıristiyanlık akaidini yerleştirip, 'canım o da olur, bu da olur' tarzında bir Müslüman tiplemesine insanları getirmektir." BTP Genel Başkan Yardımcısı Selim Kotil de "Neden hayır demeliyiz?" başlığı altında hatırlatmalarda bulunuyor: 1)Sahip olduğumuz en az 3 katrilyon dolarlık servetimizin elimizden gitmemesi için bu referanduma hayır demeliyiz. Çünkü; AKP iktidarı yabancıların çıkardığı madenden devlet payını yüzde 2'ye düşürdü. 2)Ülkemizin Cumhuriyetle özdeş kurumların bedavaya bu iktidarın yandaşlarına peşkeş çekilmesine dur demek için bu referanduma hayır demeliyiz.3)İşçilerimizin haklarını korumak AKP'nin onları kapının önüne koymasını engellemek için bu referanduma hayır demeliyiz. Çünkü; bu iktidar 4-C'yi getirdi yani sözleşmeli işçi çalıştırılabilir ve istenildiği zaman sözleşmesi fesh edilebilir ve kıdem tazminatı ödenmez. 4)Memurlarımızın ezilmesine üç kuruşa muhtaç ve banka kapısında dilenci hale gelmesine dur demek istiyorsak bu referanduma hayır demeliyiz.5)Halkımızın AKP döneminde zamlar altında inim inim inlemesine dur demek için bu referanduma hayır demeliyiz.6)Ülkemizin en kıymetli yerlerinin başta Başbakanın sözde one minute dediği İsrail'e ve diğer yabancı ülkelere verilmesine dur demek istiyorsak bu referanduma hayır demeliyiz.7)İnsanımızın en temel hakkı olan sağlıklı yaşam hakkının elinden alınarak, paran kadar yaşarsın konumuna itilmesine dur demek için bu referanduma hayır demeliyiz.8)Köylüyü bu iktidara ezdirmemek için bu referanduma hayır demeliyiz.9)İktidarın Türk ABD idealleri doğrultusunda yönlendirmesine dur demek için bu referanduma hayır demeliyiz." (Arslan Bulut, Yeni çağ, 14-8-2010)Son bir cümle; şer cephesinin şerrinden emin olmak için bu referanduma hayır demeliyiz.
Aziz Karaca / diğer yazıları
- Utanmaz yüz tükenmez söz zenginiyiz erenler / 24.06.2026
- Yüz yıl sonrasına bir mektubum var / 21.06.2026
- Terazinin başındakiler sizler adaletten muaf mısınız? / 20.06.2026
- Sarayda taht kavgası halk içinde ekmek kavgası / 17.06.2026
- İktidarın işleri var / 14.06.2026
- Bu resim şimdilerde tüm ülkeyi resmediyor / 13.06.2026
- Ülkenin kazancı ile iktidarınki ters orantılı / 12.06.2026
- Tuhaf zamanlardan geçiyoruz / 11.06.2026
- İktidar dedikodu ile besleniyor da yoksullar ne ile beslenecek? / 09.06.2026
- Nerede ne varsa / 08.06.2026
- Yüz yıl sonrasına bir mektubum var / 21.06.2026
- Terazinin başındakiler sizler adaletten muaf mısınız? / 20.06.2026
- Sarayda taht kavgası halk içinde ekmek kavgası / 17.06.2026
- İktidarın işleri var / 14.06.2026
- Bu resim şimdilerde tüm ülkeyi resmediyor / 13.06.2026
- Ülkenin kazancı ile iktidarınki ters orantılı / 12.06.2026
- Tuhaf zamanlardan geçiyoruz / 11.06.2026
- İktidar dedikodu ile besleniyor da yoksullar ne ile beslenecek? / 09.06.2026
- Nerede ne varsa / 08.06.2026

























































