Şimdi de 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'ne hazırlanıyorlar
Süs Bitkileri ve Mamulleri İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu Başkanı İsmail Yılmaz, yılbaşı ve Sevgililer Günü sevkiyatlarında artan talebin sektörün yüzünü güldürdüğünü ifade ederek, "Sektör şimdi de 8 Mart Dünya Kadınlar Günü mesaisine başladı" dedi.
25.02.2021 11:13:00





Türkiye'nin 1 Ocak-21 Şubat 2021 döneminde yaptığı çiçek ihracatı, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 19 artış gösterdi. Türkiye, kesme çiçek, iç ve dış mekân bitkileri, çiçek soğanları, fide, fidan, çelenk ve yosun grubunda ağırlıklı olarak ihracat yapıyor. Sera ve yayla üretimiyle ihracat sezonunu 12 aya çıkaran Türkiye, Avrupa ülkeleri başta olmak üzere 83 ülkeye çiçek satışı gerçekleştiriyor.
Avrupa'nın tercihi Türkiye
Süs Bitkileri ve Mamulleri İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu Başkanı İsmail Yılmaz, yılbaşı ve Sevgililer Günü sevkiyatlarında artan talebin sektörün yüzünü güldürdüğünü ifade ederek şöyle konuştu: "Salgına rağmen 2021'e sektör olarak güzel girdik. Çiçek normalde lüks tüketime giren bir ürün, piyasalardaki duruma baktığımızda sektördeki ihracat durağan olması gerekirken hiç durmadı, hızlı şekilde de devam ediyor. Özellikle Avrupa bize yöneldi. Çiçek ihtiyacını bizden karşıladı, karşılamaya da devam ediyor. Sektör şimdi de 8 Mart Dünya Kadınlar Günü mesaisine başladı." AA
Avrupa'nın tercihi Türkiye
Süs Bitkileri ve Mamulleri İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu Başkanı İsmail Yılmaz, yılbaşı ve Sevgililer Günü sevkiyatlarında artan talebin sektörün yüzünü güldürdüğünü ifade ederek şöyle konuştu: "Salgına rağmen 2021'e sektör olarak güzel girdik. Çiçek normalde lüks tüketime giren bir ürün, piyasalardaki duruma baktığımızda sektördeki ihracat durağan olması gerekirken hiç durmadı, hızlı şekilde de devam ediyor. Özellikle Avrupa bize yöneldi. Çiçek ihtiyacını bizden karşıladı, karşılamaya da devam ediyor. Sektör şimdi de 8 Mart Dünya Kadınlar Günü mesaisine başladı." AA
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.