Tanju Özcan'dan Faruk Özlü'ye: "O giderken biz o yoldan dönüyorduk"
Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan, Düzce Belediye Başkanı Faruk Faruk Özlü'ye cevap vererek, "Ben kaşar bir siyasetçiyim, hem de çift kaşar. Yani o iyi bir bürokrat olabilir, yüksek eğitim de almış olabilir. Ama siyasetçi olmak farklı bir şey. O giderken biz o yoldan dönüyorduk" dedi.
İhlas Haber Ajansı






"Bu tartışmalar niye çıkıyor'"
Faruk Özlü'nün ilk olarak 'Bolu Dağı'nın adı Düzce Dağı olsun' açıklamasına değinen Tanju Özcan, "Düzce'deki su hatları değişecek 'Niye değişmedi'' diye bana sorulmasın diye ikide bir Bolu'ya bulaşıyor. Yok, 'Bolu Dağı'nın adı Düzce Dağı olsun'. Ya kardeşim, zaten Düzce'nin adı nereden geliyor' Düz olmasından geliyor. Şimdi, Ağrı Dağı'nın üçte ikisi Iğdır'da. Hiç Iğdırlılar 'Ağrı Dağı yerine Iğdır Dağı diyelim' demiyor. Bolu Dağı'nın üçte biri Düzce mülki hudutlarında kalıyor. Bu tartışmalar niye çıkıyor'" dedi.

"O giderken biz o yoldan dönüyorduk"
Başkan Özcan, "Düzce Belediye Başkanı şunu bilsin, ben kaşar bir siyasetçiyim. Hem de çift kaşar. Yani o iyi bir bürokrat olabilir, yüksek eğitim de almış olabilir. Ama siyasetçi olmak farklı bir şey. O giderken biz o yoldan dönüyorduk. Dolayısıyla, sen Düzce'de tartışılmasını istemediğin konular olduğunda salla Bolu'ya. Biz de cevap veriyoruz. Bir de benim üzerimden sosyal medyada takipçi kasıyor. Uyardı arkadaşlar, artık cevap vermiyorum ama cevap verenleri de kutluyorum" diye konuştu.
















































































