Turkcell belediyeleri dijitalleştiriyor
Turkcell’in hayata geçirdiği iletişim ve yaşam platformu BiP, Türkiye’deki kamu kurumları ve belediyelerin hızlı ve daha iyi hizmet sunabilmesine yönelik çalışmalarına öncülük ediyor
22.11.2018 00:00:00





Bu kapsamda Bodrum, Gaziantep ve Keçiören belediyelerinin ardından Ankara Büyükşehir Belediyesi de hizmetlerini BiP'e taşıdı. Başkentliler, BiP uygulamasını indirdikten sonra Keşfet bölümünde yer alan Ankara Büyükşehir Belediyesi kanalını takip ederek birçok hizmete anında ulaşabiliyor.
Vatandaşlar tüm şikâyet, görüş ve önerilerini 7/24 belediyeye iletebiliyor. Belediye hizmetleri ile ilgili tüm gelişmelerden haberdar olabiliyor. BiP kanalı sayesinde Ankaralılar Mavi Masa'ya direkt ulaşabilme, ASKİ kesintisi ve borç sorgulama işlemleri, nöbetçi eczane arama, belediye otobüslerinin hareket saatleri ve şehir rehberine erişim gibi pek çok hizmetten yararlanabiliyor.
Konu ile ilgili konuşan Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu şunları söyledi: "Dijital uygulamalarımızın amiral gemisi konumundaki BiP ile kamu kuruluşlarının verdiği hizmetleri dijitalleştiriyoruz. BiP bugün dünyada bilinen rakipleri tarafından birçok kez taklit edilen özellikleriyle zaten gündemde. BiP'in gücü sayesinde belediyeler de vatandaşlarla daha etkin iletişim kurarak hizmetlerine dijital ortamdan erişebilirlik sağlıyor. Ankara Büyükşehir Belediyesi'nin BiP'i tercih etmiş olmasından mutluluk duyuyoruz."
EKONOMİ SERVİSİ
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.