Üniversiteli genç kız dehşeti yaşadı
Nevşehir'de 20 yaşındaki üniversite öğrencisi, 15 köpeğin saldırısı sonucu yaralandı





Olayı öğrendikten sonra kızını almak için Ürgüp'e gelen Baba Hasan Nayman da; '10-15 köpek sabah saatlerinde kızıma saldırdı. Kızım da çok sayıda yara var. Kafasında 4 dikiş var. Bu hayvanları savunan arkadaşlar biraz da insanları savunsunlar. Bundan sonra bu olaylar olmasın. Sokaklarda yaşlılar var, daha küçük çocuklar var. Bunları kim kurtaracak'' dedi.
"15 köpek kız çocuğunu aralarına almış, ısırıyordu"
Kübra Nayman'ın yaşadıklarına şahit olan mahalle sakini Sevgi Erdem de o anları anlattı. Erdem; 'Sabah işe gidiyordum. Karşımda 15 tane köpek, bir kız çocuğunu aralarına almışlar ve ısırıyorlar. Bir anda şok oldum. Markette alışveriş yapan bir kişi vardı. Hemen ona söyledim. O da arabasıyla köpeklerin arasına dalarak çocuğu hemen arabasına aldı ve hastaneye götürdü. Sokakta başıboş gezen bu köpekler her gün tehdit saçıyor. O kızımızın yerinde bizde olabilirdik' ifadelerini kullandı.Daha önce babasına da köpek saldırdığını ve bu köpek sorunun çözülmesini isteyen Melih İlbağ da açıklamasında; 'Ürgüp'te babama da köpek saldırmıştı. Yaklaşık 6 ay tedavi gördü. Uzun süre yoğun bakımda yattı ve tam 28 dikişi vardı. Kapadokya bölgesinde bu kadar köpeğin insanlara saldırması normal değil' diye konuştu. Akşam saatlerinde evlerinden çıkamadıklarını söyleyen Ahmet Uzun da bu köpeklerin biran önce toplanması dile getirdi.















































































