Bir gurup sözde aydın Ermenilerden özür dileme kampanyası başlatarak büyük bir aymazlık örneği sergilemişlerdir. Bu hareket başından itibaren özürlü bir harekettir.Aydınla, aydınlıkla asla bir arada düşünülemeyecek kadar karanlık ve art niyetli bir davranıştır.Kampanyayı başlatanlar ve bir avuç tuz alıp koşanlar; içinde yaşadıkları toplumun gerçeklerinden uzak oldukları için aydın sayılamazlar.İçinde yaşadıkları toplumun tarihinden haberdar olmadıkları için aydın kabul edilemezler.Ekmeğini yedikleri milletin, himayesinde yaşadıkları devletin aleyhinde oluşturulan çirkin ve sinsi kampanyalara alet oldukları için asla aydın sayılamazlar.Uzmanların, namuslu tarihçilerin, 3 T formulü dedikleri "Tanıma, Tazminat, Toprak" şeklinde özetledikleri ihanet planının ilk merhalesi için adım attıklarından dolayı bu ülkenin aydını kabul edilemezler.Gerçek tarih, o günleri bizzat yaşayan canlı tarihlerin beyanları zulme ve katliama maruz kalanın bizim ecdadımız olduğunu söylediği,zalim ve katillerin karşı taraf olduğu açıkça ortada olduğu halde tam karşı tezi savundukları için asla aydın sayılamazlar.Zulmü alkışlar ve zalimi sever konuma oturdukları için kesinlikle aydın kavramı ile beraber anılamazlar.İşgal ettiği makam-mevki ne olursa olsun ve etkin kökeni kimlere dayanıyor olursa olsun, bu özürlü özürcü sözde aydınların bu aymazca hareketine destek verenler de aynı kategoride değerlendirilmeli aydın kavramı ile beraber anılmamalıdırlar.Yalanı savunmak, yanlışın arkasında durmak, tarihi ters çevirmek, haçlıların planlarının bir parçası olmak asla ve asla bir açılım, bir demokratik tartışma ortamı olarak kabul edilemez.Özürlü ve özürcü sözde aydınlar ve arkalarına takılanlar bu hareketleri ile, eğer kendilerini Türk milletine ait hissediyorlarsa dedelerine karşı büyük bir saygısızlık, büyük bir vefasızlık yaptıkları için, onları işlemedikleri bir suçla itham etme yolunu açtıkları için kesinlikle aydın kabul edilemezler.Kendilerini Türk milletine ait değil de her hangi bir azınlığa ait gördükleri halde böyle bir aymazlığa kalktılarsa, tarihi hakikatlere aykırı tavır aldıkları için yine aydın kabul edilemezler.Meseleye ne tarafından bakarsanız tam bir özürlü harekettir ve ecdadımıza ağız dolusu hakarettir, istikbalimiz açısından ise tam bir felakettir.Sahibin sesi olarak Diyalogcu medyanın bu özürlü hareketi desteklemesi, bir çok yazar-çizerinin bu hareketin içinde yer almış olması da Türk milleti ve devleti için ne büyük bir tehlike ile karşı karşıya olduğumuzu göstermektedir.
Aziz Karaca / diğer yazıları
- Utanmaz yüz tükenmez söz zenginiyiz erenler / 24.06.2026
- Yüz yıl sonrasına bir mektubum var / 21.06.2026
- Terazinin başındakiler sizler adaletten muaf mısınız? / 20.06.2026
- Sarayda taht kavgası halk içinde ekmek kavgası / 17.06.2026
- İktidarın işleri var / 14.06.2026
- Bu resim şimdilerde tüm ülkeyi resmediyor / 13.06.2026
- Ülkenin kazancı ile iktidarınki ters orantılı / 12.06.2026
- Tuhaf zamanlardan geçiyoruz / 11.06.2026
- İktidar dedikodu ile besleniyor da yoksullar ne ile beslenecek? / 09.06.2026
- Nerede ne varsa / 08.06.2026
- Yüz yıl sonrasına bir mektubum var / 21.06.2026
- Terazinin başındakiler sizler adaletten muaf mısınız? / 20.06.2026
- Sarayda taht kavgası halk içinde ekmek kavgası / 17.06.2026
- İktidarın işleri var / 14.06.2026
- Bu resim şimdilerde tüm ülkeyi resmediyor / 13.06.2026
- Ülkenin kazancı ile iktidarınki ters orantılı / 12.06.2026
- Tuhaf zamanlardan geçiyoruz / 11.06.2026
- İktidar dedikodu ile besleniyor da yoksullar ne ile beslenecek? / 09.06.2026
- Nerede ne varsa / 08.06.2026

























































