Hacım hiç kusuara bakmasın, hocam gücenmesin-küsmesin, geçen sene Ramazan'da kendisi için kapı kapı dolaşıp "evet" topladığı AKP iktidarı, bir sene sonra bu gün bölücü eskilerinden medet uman bir iktidar görüntüsündedir.Geçen sene mübarek Ramazan ayı boyunca kendisi için "evet" toplayıp destek verdiği AKP iktidarının "komşularla sıfır sorun" rüyası kabusa dönüşmüş, kavgalı olmadığımız komşumuz kalmamıştır.Bölücü eskilerinin ayağına vali yardımcılarını göndermeler, bakanlarla sarmaş-dolaş fotoğraflar ve görüntüye girmesin diye arkadaki Atatürk posterini kapattırmalar...Bütün bu gelişmeler mevcut iktidarın, bu millete ikinci bir Habur rezalati yaşatacağının işaretlerini veriyor.Devleti devlet gibi yönetemezsen, terörle gerektiği gibi mücadele etmez de müzakere masasına oturursan, geçmişte terörle mücadele etmiş güvanlik güçlerine sahip çıkmazsan işte geleceğin nokta burasıdır.Taşıma su ile değirmen ne kadar dönerse koyma akılla da devlet ancak o kadar yönetilir.Koyma akıl, o aklı koyanların hizmetindedir, hareket alanı da ancak onların müsadesi nisbetindedir.Normal akıl, teröristin anladığı dilden mücadeleyi ön görürken, koyma akıl, taviz üstüne tavizi ve onunla müzakereyi ön görüyor.Normal akıl, bu mübarek ramazan günlerinde güvenlik güçlerini üçer-beşer şehit eden katiller sürüsü ile kıyasıya mücadeleyi ön görürken, koyma akıl, sen bu işleri boş ver, Suriye'ye bak, oradaki gelişmeler de senin iç meselendir diyor.Normal akıl, başından beri Afganistan'da, Irak'ta, Mısır'da Libya'da, tüm bölgede haçlılarla beraber iş tutma, onların projesine yama olma derken, koyma akıl, tam tersini öğütlüyor, o aklı koyanların fesat planları istikametinde seni kullanıyor.Normal akıl, terör konusunda, ülkeyi bölüp parçalama niyet ve gayretleri noktasında Burkay'ın Öcalan'dan, onun bir başkasından farkı yoktur derken, koyma akıl, ikinci bir Habur rezaleti yaşatmak için bir bölücü eskisine nerdeyse devlet töreni yapıyor, baknalarının ağzından methiyeler yazdırıyor.Koyma akıl ile hareket eden mevcut iktidar, aylardır Libya'yı bombalayan haçlılarla beraber yol tutması yetmezmiş gibi şimdi de, Suriye'de olanlar bizim iç meselemiz, kayıt kalamayız cinsinden efelenmelerle bir maceraya doğru ülkeyi sürüklüyor.Sayın hacım, değerli hocam on seneden beri desteklediği mevcut iktidarın koyma akıl ile hareket ettiğini anlamadı ise, bu mübarek iftar saatlerinde kendilerine basiretler niyaz ediyorum.
Aziz Karaca / diğer yazıları
- Utanmaz yüz tükenmez söz zenginiyiz erenler / 24.06.2026
- Yüz yıl sonrasına bir mektubum var / 21.06.2026
- Terazinin başındakiler sizler adaletten muaf mısınız? / 20.06.2026
- Sarayda taht kavgası halk içinde ekmek kavgası / 17.06.2026
- İktidarın işleri var / 14.06.2026
- Bu resim şimdilerde tüm ülkeyi resmediyor / 13.06.2026
- Ülkenin kazancı ile iktidarınki ters orantılı / 12.06.2026
- Tuhaf zamanlardan geçiyoruz / 11.06.2026
- İktidar dedikodu ile besleniyor da yoksullar ne ile beslenecek? / 09.06.2026
- Nerede ne varsa / 08.06.2026
- Yüz yıl sonrasına bir mektubum var / 21.06.2026
- Terazinin başındakiler sizler adaletten muaf mısınız? / 20.06.2026
- Sarayda taht kavgası halk içinde ekmek kavgası / 17.06.2026
- İktidarın işleri var / 14.06.2026
- Bu resim şimdilerde tüm ülkeyi resmediyor / 13.06.2026
- Ülkenin kazancı ile iktidarınki ters orantılı / 12.06.2026
- Tuhaf zamanlardan geçiyoruz / 11.06.2026
- İktidar dedikodu ile besleniyor da yoksullar ne ile beslenecek? / 09.06.2026
- Nerede ne varsa / 08.06.2026

























































