BTP Sakarya Teşkilatından Lastik-İş’e ziyaret
Bağımsız Türkiye Partisi (BTP) Sakarya İl Başkanlığı, sivil toplum ve sendika ziyaretleri kapsamında Lastik-İş Sendikası Genel Başkanı Alaattin Sarı ile bir araya geldi
08.05.2026 14:29:00
Hasan Gündoğdu
Hasan Gündoğdu





Bağımsız Türkiye Partisi (BTP) Sakarya İl Başkanı Fuat Özbay ve beraberindeki parti heyeti, Lastik-İş Sendikası Genel Başkanı ve DİSK Genel Başkan Yardımcısı Alaattin Sarı'ya nezaket ziyaretinde bulundu. Sendika genel merkezinde gerçekleşen görüşmede, Türkiye'nin güncel ekonomik durumu ve çalışma hayatına dair önemli başlıklar masaya yatırıldı.
Gündem: ekonomi ve işçi hakları
Ziyaret sırasında Sakarya ve Türkiye genelindeki son siyasi ve ekonomik gelişmeler üzerine kapsamlı bir istişare gerçekleştirildi. BTP İl Başkanı Fuat Özbay, partisinin ekonomi politikaları ve çözüm önerileri hakkında bilgilendirmelerde bulunurken; Genel Başkan Alaattin Sarı da sendikal faaliyetler ve iş dünyasındaki güncel sorunlara değindi.

Sıcak karşılama
Samimi bir atmosferde geçen görüşmenin sonunda BTP Sakarya İl Başkanı Fuat Özbay, gösterilen ilgi ve misafirperverlikten duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Özbay, görüşmeye ilişkin yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
"Sayın Alaattin Sarı ile hem Sakarya özelinde hem de ülke genelinde fikir alışverişinde bulunduk. Kıymetli görüşleri ve sıcak ev sahipliği için kendilerine ve ekibine teşekkürlerimizi sunuyoruz."
Ziyaret, karşılıklı iyi niyet temennileri ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi. BTP heyetinin önümüzdeki günlerde şehirdeki diğer sivil toplum kuruluşlarını ve esnafları da ziyaret etmeye devam edeceği öğrenildi.
Gündem: ekonomi ve işçi hakları
Ziyaret sırasında Sakarya ve Türkiye genelindeki son siyasi ve ekonomik gelişmeler üzerine kapsamlı bir istişare gerçekleştirildi. BTP İl Başkanı Fuat Özbay, partisinin ekonomi politikaları ve çözüm önerileri hakkında bilgilendirmelerde bulunurken; Genel Başkan Alaattin Sarı da sendikal faaliyetler ve iş dünyasındaki güncel sorunlara değindi.

Sıcak karşılama
Samimi bir atmosferde geçen görüşmenin sonunda BTP Sakarya İl Başkanı Fuat Özbay, gösterilen ilgi ve misafirperverlikten duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Özbay, görüşmeye ilişkin yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
"Sayın Alaattin Sarı ile hem Sakarya özelinde hem de ülke genelinde fikir alışverişinde bulunduk. Kıymetli görüşleri ve sıcak ev sahipliği için kendilerine ve ekibine teşekkürlerimizi sunuyoruz."
Ziyaret, karşılıklı iyi niyet temennileri ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi. BTP heyetinin önümüzdeki günlerde şehirdeki diğer sivil toplum kuruluşlarını ve esnafları da ziyaret etmeye devam edeceği öğrenildi.




















































































