Uzmanlar, ofis çalışanlarının verimliliğini artırabilmek için çalışma süreçlerinde dikkat edilmesi gereken noktaları açıkladı. İş analistleri, ofislerde daha verimli çalışmak isteyenlere şu tavsiyelerde bulunuyor:
- Mevcut iş süreçlerini gözden geçirin
- Çalışanların doküman üretme, paylaşma, saklama ve dokümana ulaşma davranışlarını inceleyin
- Müşterilerle iletişiminizi değerlendirin
- Yeni teknolojileri kullanın
- İş ve bilgi akışını düzenleyen yazılımlardan yararlanın.
- Renkli doküman kullanın
- Yeni teknoloji ve ekipmanların en etkili biçimde kullanılmasını istiyorsanız, çalışanların bunların nasıl, nerede ve hangi amaçla kullanılacağını bildiklerinden emin olmanız gerekir.
- Yatırımınızın sonuçlarını takip edin
Verimli çalışmak isteyen bir işletmenin, ilk başta önemsiz detaylarmış gibi görünen tüm bu sorulara dikkatlice incelemesi gerektiğini söyleyen analistler, bu noktalar bir işletmede boşa giden para ve insan gücünü ortaya çıkaracaktır diyor.
- Mevcut iş süreçlerini gözden geçirin
- Çalışanların doküman üretme, paylaşma, saklama ve dokümana ulaşma davranışlarını inceleyin
- Müşterilerle iletişiminizi değerlendirin
- Yeni teknolojileri kullanın
- İş ve bilgi akışını düzenleyen yazılımlardan yararlanın.
- Renkli doküman kullanın
- Yeni teknoloji ve ekipmanların en etkili biçimde kullanılmasını istiyorsanız, çalışanların bunların nasıl, nerede ve hangi amaçla kullanılacağını bildiklerinden emin olmanız gerekir.
- Yatırımınızın sonuçlarını takip edin
Verimli çalışmak isteyen bir işletmenin, ilk başta önemsiz detaylarmış gibi görünen tüm bu sorulara dikkatlice incelemesi gerektiğini söyleyen analistler, bu noktalar bir işletmede boşa giden para ve insan gücünü ortaya çıkaracaktır diyor.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.