Fenerbahçeli futbolcu Emre Belözoğlu, sarı-lacivertli takıma para için gelmediğini, İngiltere'de ne kadar kazanıyorsa Türkiye'de de aynı parayı kazandığını söyledi.
Emre, Fenerbahçe Alt Yapı Derneği'nin aylık yayınlanan ''Koşan Adam'' adlı dergisinin Kasım sayısında yayınlanan röportajda, Türk medyasının gösterdiği gibi bir Emre olmadığını belirterek, ''Hakkımda, 'para için Fenerbahçe'ye gelmiş' diyorlar. Ben İngiltere'de ne kadar para kazanıyorsam Türkiye'de de aynı parayı kazanıyorum. Fenerbahçe'ye para için gelmedim. Aziz Yıldırım olduğu için geldim. Ailem Fenerbahçeli olduğu için buraya geldim. Çocukluğumda Fenerbahçeliydim. Çocukluğumda bir Fenerbahçeli olarak? Fenerbahçe takımına geldiğim için çok mutluyum'' dedi.
Emre Belözoğlu, kronik bir sakatlığının olmadığını ama ağır sakatlıklar yaşadığını söyledi.
BEKLEDİ?İMİN ÜSTÜNDE PUAN KAYBI YAŞADIKEmre Belözoğlu, Fenerbahçe'nin lige son 10 senenin en kötü başlangıcını yaptığını belirterek, ''Beklediğimin üstünde puan kaybı yaşadık'' dedi.
Takımdan 1-2 oyuncunun gittiğini, yeni bir teknik direktörün geldiğini vurgulayan Emre, ''Hocanın oynatmak istediği futbol farklı, futbolcuları ve Türkiye'yi yeni tanıyor. Türkiye ligine 7.5-8 yıllık bir ara verdim? ben bile şu an zorluk çekiyorum. Aragones'in de zorluk çekmesi çok normal. Eksiklerimiz 2-3 kişi bile olsa fark ediyor. Biraz daha fazla mücadele etmemiz gerektiğini hepimiz çok iyi anladık. Sadece isimle olmuyor bu işler'' şeklinde konuştu.
8-9 SENE DAHA OYNAMAK İSTİYORUMFenerbahçe formasıyla eski takımı Galatasaray'a gol atarsa, çok mutlu olacağını söyleyen Emre, sarı-lacivertli forma altında futbolu bırakmak istediğini kaydetti.
Fenerbahçe ile 4 yıllık anlaşması olduğunu hatırlatan Emre, ''4 yıl sonra 32 olacağım. 36-37 yaşına kadar yani 8-9 sene daha oynamak istiyorum'' dedi.
Emre Belözoğlu, Fenerbahçe'de oynadığı mevki olarak kendisine sunulan serbestliğin, Alex'e sunulan serbestlikten daha sınırlı olduğunu söyledi.
Emre, Fenerbahçe Alt Yapı Derneği'nin aylık yayınlanan ''Koşan Adam'' adlı dergisinin Kasım sayısında yayınlanan röportajda, Türk medyasının gösterdiği gibi bir Emre olmadığını belirterek, ''Hakkımda, 'para için Fenerbahçe'ye gelmiş' diyorlar. Ben İngiltere'de ne kadar para kazanıyorsam Türkiye'de de aynı parayı kazanıyorum. Fenerbahçe'ye para için gelmedim. Aziz Yıldırım olduğu için geldim. Ailem Fenerbahçeli olduğu için buraya geldim. Çocukluğumda Fenerbahçeliydim. Çocukluğumda bir Fenerbahçeli olarak? Fenerbahçe takımına geldiğim için çok mutluyum'' dedi.
Emre Belözoğlu, kronik bir sakatlığının olmadığını ama ağır sakatlıklar yaşadığını söyledi.
BEKLEDİ?İMİN ÜSTÜNDE PUAN KAYBI YAŞADIKEmre Belözoğlu, Fenerbahçe'nin lige son 10 senenin en kötü başlangıcını yaptığını belirterek, ''Beklediğimin üstünde puan kaybı yaşadık'' dedi.
Takımdan 1-2 oyuncunun gittiğini, yeni bir teknik direktörün geldiğini vurgulayan Emre, ''Hocanın oynatmak istediği futbol farklı, futbolcuları ve Türkiye'yi yeni tanıyor. Türkiye ligine 7.5-8 yıllık bir ara verdim? ben bile şu an zorluk çekiyorum. Aragones'in de zorluk çekmesi çok normal. Eksiklerimiz 2-3 kişi bile olsa fark ediyor. Biraz daha fazla mücadele etmemiz gerektiğini hepimiz çok iyi anladık. Sadece isimle olmuyor bu işler'' şeklinde konuştu.
8-9 SENE DAHA OYNAMAK İSTİYORUMFenerbahçe formasıyla eski takımı Galatasaray'a gol atarsa, çok mutlu olacağını söyleyen Emre, sarı-lacivertli forma altında futbolu bırakmak istediğini kaydetti.
Fenerbahçe ile 4 yıllık anlaşması olduğunu hatırlatan Emre, ''4 yıl sonra 32 olacağım. 36-37 yaşına kadar yani 8-9 sene daha oynamak istiyorum'' dedi.
Emre Belözoğlu, Fenerbahçe'de oynadığı mevki olarak kendisine sunulan serbestliğin, Alex'e sunulan serbestlikten daha sınırlı olduğunu söyledi.
















































































