logo
24 HAZİRAN 2026

Hiç mi haysiyet kalmadı?

28.09.2013 00:00:00
Aslında çok büyük bir ülkenin iktidarı, ABD'nin uydusu olmuştu. Muhalefet de sonunda iktidarla aynı kefede olduğunu gösterdi. Koşa, koşa ABD ziyaretleri ile seçim çalışmalarını başlattı. İktidarın gözden düştüğü daha da netleştiğinden, en büyük muhalefet partimiz onun yerini doldurma telaşına kapılarak ABD'de, kendilerince ümit verici görüşmeler yapmaya başladılar. Buna devam ederek iktidara geleceklerini düşünüyorlar. ABD, AKP'den her istediğini aldı. Amma asla tatmin olduğunu sanmayın. Haçlı seferine bile katılmayı göze alanlar, Müslüman kardeşlerine ihanete varan davranışlar sergileyenler, Komşu din kardeşlerinin ülkelerini başlarına yıkanlar, uğrunda, kendi ülkelerini felakete sürükledikleri ABD'nin siyasetine, ters düştüler. Aslına bakarsanız iyot gibi açığa çıktılar. Anayasa suçları ile milletin karşısına nasıl çıkacaklar. "Elbet kendi düşen ağlamaz" atasözü, sadece iktidara değil aynı zamanda sandıkta, yabancı desteğini, göre göre ülkeyi bu duruma getirenlerin seçmenlerine de aittir. Muhalefet gücüne sahip olup da susan partilerin başındakilere, onların pasifliğine göz yumup, hala onlara destek veren vatandaşa da aittir. Özetle devlet ve millet olarak topyekûn ABD'ye köle, AB'ye pazar, zaruri harcamalarla, yabancılara ait bankalara her şeyimizi kaptırıp, sermaye olduk. Hala gözleri kapalı, kulakları tıkalı, dolayısı ile dilleri ile ezberletilenleri konuşanlara sesleniyorum; Genellikle düşen, çoğunlukla kalkabilir. Tabii batağa düşmediyse, ne yazık ki, toptan bataktayız, çırpınıyoruz. Şu durumda iktidara talip olan, CHP, kapıların arkasında ABD ve Yahudilere neleri teklif ederek iktidarı almayı düşündü, bilemiyorum. Hiç bir projesi ve çözümü olmayan siyasi partilerin, iktidar peşinde olmalarının ülkeye sadece zararı vardır. Hele yabancı ülkelere tavizler vererek iktidar olmanın bedeli, bir yere kadar koltukta oturmak ve sonuçta örneğinde görüldüğü gibi aciz kalıp kıvranmaktır. Vatanında, vatansız kalmaktır. Ülkemizi kurtaracak tek bir sağlam ip varken ona sarılıp kurtulalım. Bağımsız Türkiye Partisi ve onun Lideri Prof. Dr. Haydar Baş, elinde ipiyle hepimizi MEM ve Milli Devlet-Sosyal Devlet modeli ile kurtuluşa, bağımsızlığa, şahsiyetimizi kazanmaya en güçlü devlet olmaya davet ediyor! Hayırlı olsun.
 
Prof. Dr. Ata Selçuk / diğer yazıları
logo

Beşyol Mah. 502. Sok. No: 6/1
Küçükçekmece / İstanbul

Telefon: (212) 624 09 99
E-posta: internet@yenimesaj.com.tr gundogdu@yenimesaj.com.tr


WhatsApp iletişim: (542) 289 52 85


Tüm hakları Yeni Mesaj adına saklıdır: ©1996-2026

Yazılı izin alınmaksızın site içeriğinin fiziki veya elektronik ortamda kopyalanması, çoğaltılması, dağıtılması veya yeniden yayınlanması aksi belirtilmediği sürece yasal yükümlülük altına sokabilir. Daha fazla bilgi almak için telefon veya eposta ile irtibata geçilebilir. Yeni Mesaj Gazetesi'nde yer alan köşe yazıları sebebi ile ortaya çıkabilecek herhangi bir hukuksal, ekonomik, etik sorumluluk ilgili köşe yazarına ait olup Yeni Mesaj Gazetesi herhangi bir yükümlülük kabul etmez. Sözleşmesiz yazar, muhabir ve temsilcilere telif ödemesi yapılmaz.