İstanbul'da 2 yıl öncesine kadar 220'nin üzerinde olan yollardaki sürüş güvenliğini tehlikeye düşüren "kara noktalar"ın sayısı, yürütülen çalışmalar sonucu 48'e kadar indirildi. 1997 yılında İstanbul'da meydana gelen trafik kazalarının değerlendirilmesi sonucu, sürüş güvenliğini tehlikeye düşüren yol yapımı, görüş mesafesi ve sinyalizasyon eksikliğinden kaynaklanan 227 "kara nokta" bulunduğu belirlendi. Aradan 3 yıl geçmesine rağmen 2000 yılında ancak 221'e indirilen "kara noktalar"la ilgili harekete geçen İçişleri Bakanlığı, bu noktalarda gerekli tedbirlerin alınması amacıyla İstanbul Emniyet Müdürlüğü'ne talimat gönderdi.
Sayı 48'e düştü
Yaklaşık 15 ay süren bu çalışmalar sonucu "kara noktalar"ın sayısı 48'e düşürüldü. Bununla birlikte bu yılın Mart ayı itibariyle trafik kazası sayısı ile ölü ve yaralı oranlarında azalma görüldü. Nisan ayından itibaren de İstanbul'un çevre ilçeleri olan Çatalca, Silivri ve Şile'nin yollarını değerlendirmeye alan ekip, hazırlayacağı raporu önce "alt kurul"a, ardından da Ağustos ayında toplanacak "üst kurul"a sunacak.
Sayı 48'e düştü
Yaklaşık 15 ay süren bu çalışmalar sonucu "kara noktalar"ın sayısı 48'e düşürüldü. Bununla birlikte bu yılın Mart ayı itibariyle trafik kazası sayısı ile ölü ve yaralı oranlarında azalma görüldü. Nisan ayından itibaren de İstanbul'un çevre ilçeleri olan Çatalca, Silivri ve Şile'nin yollarını değerlendirmeye alan ekip, hazırlayacağı raporu önce "alt kurul"a, ardından da Ağustos ayında toplanacak "üst kurul"a sunacak.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.