Mermerimiz kaliteli ama pazarlayamıyoruz
Başarı hikâyelerimiz var
Sektörün hak ettiği yere gelebilmesi için elinden gelen her şeyi yaptığına ve bu konuda iddialı olduğuna dikkat çeken Ersoy Erol, "Uluslararası rekabette firmalarımızın önünü açacak eylem planları hazırlamalıyız. Sektörümüzün uzun vadeli hedefleri için yol haritası olmalı. Sektörün yolunda emin adımlarla ilerleyebilmesi için bir an önce herkesin elini taşın altına koyması gerekiyor. Türkiye dünya mermer ihracatında 3. sırada. Türkiye 2001'de 7. sıradaydı. Sektörümüzde birçok bir başarı hikâyesi var. Türk mermeri farklı renk skalası ile dünyanın birçok yerinde kullanılmakta. Beyaz Saray'da, Almanya ve Fransa parlamentolarında Türk mermeri kullanılıyor. Disneyland'da 18 bin metrekare Türk mermeri kullanıldı. Dünyanın her köşesinde birçok başarılı projeye imza atıyor ve kendi başarı hikâyelerimizi yazıyoruz. Ama yeterli değil. Uluslararası rekabette gidilecek çok yolumuz var" diye konuştu. EKONOMİ SERVİSİ