Türk doktor, Gazzeli hekimlerin çığlığını böyle duyurdu
İsrail'in Filistin'e yönelik saldırıları her geçen gün artarken, sivil halk ve hastaneler de hedef alınmaya devam ediliyor. Sağlıkçıların zor durumda olduğunu, ilaçların tükenmek üzere olduğunu söyleyen HEKİMSEN Sendikası Başkanı Dr. Adil Kurban, bölgede ağrı kesici, antibiyotik ve sargı bezine çok ihtiyaç olduğunu belirtti. Hekimlerin "Artık sona geldik, yetişin" dediğini ifade eden Kurban, "Gazze'deki hekim arkadaşlarımız elektriğin olmadığını, güneş enerjisi sisteminden bazen ameliyathaneleri çalıştırabildiklerini söylüyor" dedi
İhlas Haber Ajansı





HEKİMSEN Sendikası Genel Başkanı Dr. Adil Kurban, İsrail'in hastanelere ve sivil halkı hedef almasına tepki gösterdi. Sağlıkçıların zor şartlarda çalıştığını, 190'a yakın sağlıkçının şehit olduğunu söyleyen Kurban, durumun kabul edilemeyeceğini söyledi. Gazze'deki hakimlerle sürekli iletişim halinde olduklarını söyleyen Dr. Adil Kurban, ağrı kesici, antibiyotik ve sargı bezine ihtiyaç olduğunu belirtti. Kurban, dünyadaki tüm hekimlerin Gazze'de yaşanan vahşete tavır almasını gerektiğini belirterek, duygu dolu anlar yaşadı.














































































