Elazığ kaçan 2 puana üzülüyor
Ligin ikinci yarısının ilk maçında Fenerbahçe ile oynadığı karşılaşmada son dakikada yediği golle sahadan berabere ayrılan Sanca Boru Elazığspor, kaçan galibiyete üzüldü
21.01.2013 00:00:00
Sanica Boru Elazığspor Basın Sözcüsü Şerafetin Yıldırım, hakemin neden 5 dakika uzatma verdiğini anlamadıklarını belirterek, üzgün olduklarını ancak Fenerbahçe gibi bir takımdan 1 puan almanın da kendileri için önemli olduğunu söyledi. Fenerbahçe karşısında çok iyi oynadıklarını, Marvin'in kırmızı kart görmesiyle oyun düzenlerinin bozulduğunu kaydeden Yıldırım, alınan sonuçtan üzgün olduklarını ifade etti. Yıldırım, "Karşılaşmada 2-0 önde iken Marvin'in kırmızı kart görmesi bizim oyun düzenimizi bozdu. Maçın sonuna doğru hakemin 5 dakika uzatmasına bir anlam veremedik. Maç berabere bitti. Bu sonuca çok üzüldük. Ancak karşımızdaki takımın Fenerbahçe olduğunu düşünürsek 1 puan bile bizim için çok önemli. 2. yarıya biz iyi bir başlangıç yaptık. Kim ne derse desin, bu takım ligde kalacak. Yeni alınan futbolcularla daha iyi olacağız" dedi.






















































































