Bu yıl 19.'su gerçekleştirilecek olan Türk reklam dünyasının Oscar'ı Kristal Elma'da ödüller belirlendi. Katılımcıları ise sürpriz bir hediye bekliyor Bu yıl değerlendirmede üç aşamadan oluşan bir yolu seçen Kristal Elma'nın ödülleri belli oldu. 27 Haziran 2007 Çarşamba akşamı Parkorman'da gerçekleştirilecek Kristal Elma Ödül Töreni bu sene ayrıca konuklarını da şaşırtacak. Şanslı bir konuk ödül töreninin ardından son model bir Lancia Ypsilon kazanacak. Kristal Elma'da bu sene 50 farklı kategoride, 988 eser yarıştı. Türk reklam dünyasının "Oscar"ı olarak nitelendirilen Kristal Elma Türkiye Reklam Ödülleri Yarışması'nın katılacak eserler, bu yıl önceki yıllardan farklı olarak 3 aşamalı bir değerlendirme sürecinden geçirildi. Kazanan eserler, "Seçici Kurul" tarafından yapılan "Ön Eleme" ve "Ana Değerlendirme" sonunda belirlendi. 988 eser ilk aşamada "Sektör Değerlendirmesi" ne tabi tutulmuştu. Kristal Elma'da bu yıl televizyon, basın, açıkhava, radyo, çok mecralı kampanyalar, internet, sinema, yaratıcı medya kullanımı, ortam reklamı ve özel ödüller olmak üzere 10 farklı bölümde yarışan eserler bu kategorilerde topladıkları puanlara göre ödüllendiriliyor. Her kategoride toplanan puanlara göre ödül dağılımının gerçekleştiği Kristal Elma'da, 50 puanı aşmak şartıyla, en fazla puan alan reklamlardan/kampanyalardan 2. ve 3. sırada yer alanlar Başarı Ödülü'nü kazanırken, Kristal Elma'nın sahibi 70 puanı aşmak kaydıyla her kategoride en fazla puan alan reklamlar/kampanyalar oluyor. Televizyon, basın ve çok mecralı kampanya kategorilerinde Kristal Elma kazanan reklamların/kampanyaların en başarılı olanlarına ise Büyük Ödül veriliyor. Yaratıcı fikrin önemini vurgulamak amacıyla Yılın Kristal Ajansı'nın da seçileceği Ödül Töreni'nde ajansların aldığı Başarı Belgesi, Kristal Elma ve Büyük Ödül katsayılarının toplamında en yüksek puanı alan ajans Yılın Kristal Ajansı ödülüne sahip olacak.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.