Suudi Arabistan, Amerikan kamuoyunda kötü olan imajını düzeltmek için Amerikan radyolarında reklam kampanyası başlattı.
1 milyon dolarlık reklam kampanyasında, özellikle 11 Eylül İnceleme Komisyonu'nun raporunda yer alan Suudi yönetiminin t saldırılara karışmadığına dair bulguların kullanıldığına dikkat çekiliyor.
Reklamlardan birinde Komisyon raporunda ifade edilen Suudi Arabistan'ın 1998'de ABD askerlerin karşı bir komployu durdurduğuna dair bilgi tekrarlanırken, bir diğerinde ise yaygın şekilde iddia edildiğinin aksine, 11 Eylül 2001 terörist saldırılarından hemen sonraBin Ladin ailesi üyeleri ve diğer önde gelen Suudilerin yarı-resmi uçuşlarla ülkeden kaçırıldıklarına dair bilgilerin doğru olmadığı işleniyor.
1 milyon dolarlık reklam kampanyasında, özellikle 11 Eylül İnceleme Komisyonu'nun raporunda yer alan Suudi yönetiminin t saldırılara karışmadığına dair bulguların kullanıldığına dikkat çekiliyor.
Reklamlardan birinde Komisyon raporunda ifade edilen Suudi Arabistan'ın 1998'de ABD askerlerin karşı bir komployu durdurduğuna dair bilgi tekrarlanırken, bir diğerinde ise yaygın şekilde iddia edildiğinin aksine, 11 Eylül 2001 terörist saldırılarından hemen sonraBin Ladin ailesi üyeleri ve diğer önde gelen Suudilerin yarı-resmi uçuşlarla ülkeden kaçırıldıklarına dair bilgilerin doğru olmadığı işleniyor.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.

















































































