Dünya markalarını aşmayı hedefliyor
Tween markasını da bünyesinde barındıran Orka Group'un Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, “Daha önce dünya markası olmayı hedefliyorduk. Artık dünya markalarının önüne geçmeyi amaçlıyoruz” dedi
12.07.2012 00:00:00
EKONOMİ SERVİSİ
Orka Group bünyesinde yer alan Tween markasını, ünlü İtalyan tasarımcı Pierangelo D'Agostin'iyi Kreatif Direktörlüğe getirerek baştan oluşturdu. Tween markası ile dünya moda başkentlerindeki etkinliğini artırmayı planlayan Orka Group, üst sınıf giyim ve aksesuarlarında dünya çapında markalar Uniqlo ve Jil Sander'in baş tasarımcılığını yapmış Pierangelo D'Agostin'iyi transfer etti. İtalyan tasarımcı, Tween'in logosunu Asya ve Avrupa arasında köprü konumunda yer alan İstanbul'dan esinlenerek, İngilizce'de ‘between - arasında' anlamını çağrıştıracak ‘Tween olarak değiştirdi.
Orka Group Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, Tween markasıyla Londra ve Tokyo gibi dünya moda başkentlerindeki etkinliklerini artırmayı planladıklarını söyledi. Bu amaçla dünyaca ünlü Pierangelo ve ekibini getirdiklerini anlatan Orakçıoğlu, şunları söyledi: “Biz bu hedefe ulaşmak için tasarım ve üretim teknolojilerinde dünyanın 1 numaralı tasarımcısıyla çalışmaya başladık. Şu ana kadar 3 milyon dolarlık yatırım yaptık. Değişim için Pierangelo ve ekibi 6 aydır durmadan çalışıyor. Pierangelo koleksiyonu oluştururken renklerin dilinden yararlandı. Pierangelo aynı zamanda iplik teknolojileri konusunda uzman bir tasarımcıdır. Osmanlı döneminde sultanların giydiği çok ince ve hafif oluşuyla bilinen moher isimli kumaşı, Pierangelo yeniden kullanmaya başladı. Kuru kalma özelliğiyle bilinen bu kumaşın üretimi için Türk ve Japon teknolojilerini bir araya getirerek çalışıyoruz. Yapıştırma pantolon da ilklerimizden biri.” Orakçıoğlu, yeni kreasyon sunumunu Tokyo, Milano, Londra gibi moda başkentlerinde de tanıtacaklarını ifade etti.
İstanbul eşittir ‘su ve ışık'
Orka Group'a yurtdışından danışmanlık hizmeti vermeyi planlarken, kente gelince İstanbul'un büyüsüne kapılarak burada yaşamaya başlayan Pierangelo D'Agostin, aylarca süren yoğun çalışmanın ardından Tween markasının tüm kreatif içeriği ve imajını yeniledi. Kendisini ‘göçebe' olarak tanımlayan D'Agostin, İstanbul'a geldikten sonra hayatı boyunca esinlendiği her şeyin kaynağını burada bulduğunu söyledi. İstanbul'u Su ve Işık olarak tanımlayan D'Agostin, böyle bir coğrafi ve kültürel zenginliğin değerlendirilmesi gerektiğini söyledi. İstanbul'u uluslar arası bir marka olarak tanımlayan Orka Group Genel Koordinatörü Osman Arar ise “Bizler bu markanın gücünü markamıza yansıtmak istedik. Tween geleceği yakalamış bir marka haline geldi. Pierangelo'yla 5 yıllık bir anlaşma yaptık. Şuana kadar 350 parçalık ilk koleksiyonumuz oluştu” diye konuştu.
Orka Group bünyesinde yer alan Tween markasını, ünlü İtalyan tasarımcı Pierangelo D'Agostin'iyi Kreatif Direktörlüğe getirerek baştan oluşturdu. Tween markası ile dünya moda başkentlerindeki etkinliğini artırmayı planlayan Orka Group, üst sınıf giyim ve aksesuarlarında dünya çapında markalar Uniqlo ve Jil Sander'in baş tasarımcılığını yapmış Pierangelo D'Agostin'iyi transfer etti. İtalyan tasarımcı, Tween'in logosunu Asya ve Avrupa arasında köprü konumunda yer alan İstanbul'dan esinlenerek, İngilizce'de ‘between - arasında' anlamını çağrıştıracak ‘Tween olarak değiştirdi.
Orka Group Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, Tween markasıyla Londra ve Tokyo gibi dünya moda başkentlerindeki etkinliklerini artırmayı planladıklarını söyledi. Bu amaçla dünyaca ünlü Pierangelo ve ekibini getirdiklerini anlatan Orakçıoğlu, şunları söyledi: “Biz bu hedefe ulaşmak için tasarım ve üretim teknolojilerinde dünyanın 1 numaralı tasarımcısıyla çalışmaya başladık. Şu ana kadar 3 milyon dolarlık yatırım yaptık. Değişim için Pierangelo ve ekibi 6 aydır durmadan çalışıyor. Pierangelo koleksiyonu oluştururken renklerin dilinden yararlandı. Pierangelo aynı zamanda iplik teknolojileri konusunda uzman bir tasarımcıdır. Osmanlı döneminde sultanların giydiği çok ince ve hafif oluşuyla bilinen moher isimli kumaşı, Pierangelo yeniden kullanmaya başladı. Kuru kalma özelliğiyle bilinen bu kumaşın üretimi için Türk ve Japon teknolojilerini bir araya getirerek çalışıyoruz. Yapıştırma pantolon da ilklerimizden biri.” Orakçıoğlu, yeni kreasyon sunumunu Tokyo, Milano, Londra gibi moda başkentlerinde de tanıtacaklarını ifade etti.
İstanbul eşittir ‘su ve ışık'
Orka Group'a yurtdışından danışmanlık hizmeti vermeyi planlarken, kente gelince İstanbul'un büyüsüne kapılarak burada yaşamaya başlayan Pierangelo D'Agostin, aylarca süren yoğun çalışmanın ardından Tween markasının tüm kreatif içeriği ve imajını yeniledi. Kendisini ‘göçebe' olarak tanımlayan D'Agostin, İstanbul'a geldikten sonra hayatı boyunca esinlendiği her şeyin kaynağını burada bulduğunu söyledi. İstanbul'u Su ve Işık olarak tanımlayan D'Agostin, böyle bir coğrafi ve kültürel zenginliğin değerlendirilmesi gerektiğini söyledi. İstanbul'u uluslar arası bir marka olarak tanımlayan Orka Group Genel Koordinatörü Osman Arar ise “Bizler bu markanın gücünü markamıza yansıtmak istedik. Tween geleceği yakalamış bir marka haline geldi. Pierangelo'yla 5 yıllık bir anlaşma yaptık. Şuana kadar 350 parçalık ilk koleksiyonumuz oluştu” diye konuştu.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.