Tüketim daralması Türkiye'nin gizlenemez bir gerçeği. Piyasalardaki durgunluk nedeniyle yüzde 70'e varan indirimlerin dahi tüketiciyi alışverişe yönlendirmediği bildirildi.
Adana Giyim Markaları Derneği (AGİMAD) Başkanı Hasan Ayyıldız, yaptığı açıklamada, piyasa durgunluğundan dolayı marka mağazaların bile büyük oranda indirime gittiğini söyledi. Bu sezonun ürünlerini gelecek sezona bırakmak istemeyen mağazaların yüzde 30, 50 ve 70'e varan indirimler uyguladığını, hatta özel günlerde satışları attırmak için hediyeler dağıttığını belirten Ayyıldız, "Giyimde yüzde 70'lere varan indirim, tüketicilerin ilgisini çekmedi. Giyim ve ayakkabıda, yüksek indirimlere rağmen satışların beklenen düzeyde olmaması firmaları sıkıntıya soktu" dedi. Dev indirim yapan firmalar ise yüzde 70'e varan indirimden sonra dev indirim yaptıklarını ancak müşterilerin minik olduğunu söyleyerek, "İndirim çok ama müşteri yok. Dev indirim yapmamıza rağmen kimse alışverişe gelmiyor. Tüketiciler bir bayramda ortaya çıkıyor, sonra kayboluyor" dedi.
Adana Giyim Markaları Derneği (AGİMAD) Başkanı Hasan Ayyıldız, yaptığı açıklamada, piyasa durgunluğundan dolayı marka mağazaların bile büyük oranda indirime gittiğini söyledi. Bu sezonun ürünlerini gelecek sezona bırakmak istemeyen mağazaların yüzde 30, 50 ve 70'e varan indirimler uyguladığını, hatta özel günlerde satışları attırmak için hediyeler dağıttığını belirten Ayyıldız, "Giyimde yüzde 70'lere varan indirim, tüketicilerin ilgisini çekmedi. Giyim ve ayakkabıda, yüksek indirimlere rağmen satışların beklenen düzeyde olmaması firmaları sıkıntıya soktu" dedi. Dev indirim yapan firmalar ise yüzde 70'e varan indirimden sonra dev indirim yaptıklarını ancak müşterilerin minik olduğunu söyleyerek, "İndirim çok ama müşteri yok. Dev indirim yapmamıza rağmen kimse alışverişe gelmiyor. Tüketiciler bir bayramda ortaya çıkıyor, sonra kayboluyor" dedi.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.