Sıcaklardan kurtulmak isteyenlerin çareyi klimalarda görmeleri üzerine cihazlarda aşırı yüklenme sonucu oluşan arızalar ve bakım ihtiyaçları servislerin yüzünü güldürdü.
Son günlerde yurdun tamamında etkili olan hava sıcaklıkları klima kullanımını her geçen gün arttırırken, yanlış ve yoğun kullanım sonucu arızalanan cihazlar da yetkili tamir servislerinde yoğunluk yaşanmasına neden oluyor. Klimalarda görülen arızaların yüzde 80'lik bölümünün kullanıcı hatasından kaynaklandığını ifade eden tamirciler, klima alırken kullanım amacına ve kılavuza uygun hareket edilmesi gerektiğini belirttiler. Yetkili satıcılar ve servis görevlileri, kullanılan klimanın ısıtma ve soğutma kapasitesinin binanın yapısına, iç ve dış ortam şartları gibi birçok parametreye bağlı olduğunu ve mutlaka profesyonelbiri tarafından hesaplanması gerektiğini vurguladılar. Montajı gerçekleştiren servis yetkililerinin uyarılarına rağmen basit kullanım kurallarına uyulmaması nedeniyle klimalarda özellikle hava sıcaklığının artış gösterdiği son günlerde yoğun arızalarla karşılaşılıyor. Arızalardaki yoğunluk nedeniyle müşteri taleplerine yetişemeyen servisler, günde ortalama 35-40 arıza onarım ve 40 montaj işlemini gerçekleştirmeye çalışıyor.
Son günlerde yurdun tamamında etkili olan hava sıcaklıkları klima kullanımını her geçen gün arttırırken, yanlış ve yoğun kullanım sonucu arızalanan cihazlar da yetkili tamir servislerinde yoğunluk yaşanmasına neden oluyor. Klimalarda görülen arızaların yüzde 80'lik bölümünün kullanıcı hatasından kaynaklandığını ifade eden tamirciler, klima alırken kullanım amacına ve kılavuza uygun hareket edilmesi gerektiğini belirttiler. Yetkili satıcılar ve servis görevlileri, kullanılan klimanın ısıtma ve soğutma kapasitesinin binanın yapısına, iç ve dış ortam şartları gibi birçok parametreye bağlı olduğunu ve mutlaka profesyonelbiri tarafından hesaplanması gerektiğini vurguladılar. Montajı gerçekleştiren servis yetkililerinin uyarılarına rağmen basit kullanım kurallarına uyulmaması nedeniyle klimalarda özellikle hava sıcaklığının artış gösterdiği son günlerde yoğun arızalarla karşılaşılıyor. Arızalardaki yoğunluk nedeniyle müşteri taleplerine yetişemeyen servisler, günde ortalama 35-40 arıza onarım ve 40 montaj işlemini gerçekleştirmeye çalışıyor.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.