logo
24 HAZİRAN 2026

Bu iş burada bitmez

18.06.2013 00:00:00
Başbakan Gezi defterinin kapandığını zannediyorsa fena halde yanılıyor. Zatıâlileri belediye otobüsleri, dönerler, kebaplarla ikna edilmiş bindirilmiş kıtalara bakarak hiç moral toplamaya çalışmasın. Çalışmasın çünkü Gezi eylemcileri sahicidir, Kazlıçeşme toplamadır.  Koyun ortaya 10 milyon TL, iddia ediyorum Kazlıçeşme’yi herkes toplar. Ama Gezi’dekilere gücünüz asla yetmez! O su kendi yatağını bulacaktır. Burası Taksim olur, burası Kızılay olur, Gündoğdu olur ama mutlaka olur! Başbakan meselenin künhünü görmeye tahammül edemese de durum budur. Başbakan dip dalgasından habersiz olsa da, bir kısım yerlerin etkisindeki etraf kendisini yanıltsa da gerçek değişmeyecektir. Vekâlet aldığınız insanları önce aç bıraktınız, sonra aldattınız ve en sonunda da onların onurları ile oynadınız!  Bunun Kazlıçeşme gösterisi ile son bulacağını düşünüyorsanız cevap şu olur: Şov bitti! Neredesin Şam, Bağdat ve Felluce? Başbakan programlarında bir plağı tekrarlayıp duruyor. Saraybosna, Bakü, Gazze, Ramallah, Kahire vesaire diye aklına hangi şehir, başkent gelirse sıralıyor. Zâtıâlileri büyük bir hata içinde diye düşünüyorum. Kendileri bence Londra, Washington, Telaviv, Brüksel diye bağırsın! Sonuçta Başbakanın beslendiği, hizmet verdiği adresler Doğunun şehirleri değil Batı Kulübü değil mi? Bugün zor durumdasınız ve imdadınıza yetişecek adresler doğal olarak Londra, Paris ve Bürksel’dir. Çareyi yanlış adreste aramayın! İlaveten Başbakan ruh çağırma seansına dönen nakaratlarına devam etmek istiyorsa sözlerine Felluce’yi eklesin, Şam’ı eklesin, Bağdat’ı eklesin! Görsün bakalım o şehirler kendisine nasıl cevap verecek? Conilerin yaktığı yıktığı Camiler, Türbeler, ölüler ve ağlayan her annenin gözyaşları kendisine gayet iyi bir karşılık oluşturacaktır! Bayraksız olamam! Cumhuriyet tarihimizin en gayrı milli hükümeti unvanına sahip Başbakan rotayı şimdi Milli damara kırdı! Bayrak diyor, “bölücü başı” diyor, yabancı medyanın ihanetinden bahsediyor.  Kıl alacak gibi değil doğrusu. Türk kelimesini ağzına almaktan öcü gibi korkan Başbakan şimdi al yıldızlı bayrağın gölgesine sığındı.  Yakında bizi oradan atarsa şaşırmayın!
 
Ahmet Erimhan / diğer yazıları
logo

Beşyol Mah. 502. Sok. No: 6/1
Küçükçekmece / İstanbul

Telefon: (212) 624 09 99
E-posta: internet@yenimesaj.com.tr gundogdu@yenimesaj.com.tr


WhatsApp iletişim: (542) 289 52 85


Tüm hakları Yeni Mesaj adına saklıdır: ©1996-2026

Yazılı izin alınmaksızın site içeriğinin fiziki veya elektronik ortamda kopyalanması, çoğaltılması, dağıtılması veya yeniden yayınlanması aksi belirtilmediği sürece yasal yükümlülük altına sokabilir. Daha fazla bilgi almak için telefon veya eposta ile irtibata geçilebilir. Yeni Mesaj Gazetesi'nde yer alan köşe yazıları sebebi ile ortaya çıkabilecek herhangi bir hukuksal, ekonomik, etik sorumluluk ilgili köşe yazarına ait olup Yeni Mesaj Gazetesi herhangi bir yükümlülük kabul etmez. Sözleşmesiz yazar, muhabir ve temsilcilere telif ödemesi yapılmaz.