Rize'de, "ÇAYKUR Genel Müdürlüğü işçi alacak" söylentisi üzerine, İŞKUR İl Müdürlüğü ile ÇAYKUR'a yaklaşık 15 bin başvuru yapıldı İŞKUR İl Müdürü Yahya Kanbur, bir süre önce bazı yerel yayın organlarında ÇAYKUR'a 3 bin civarında işçi alınacağı yönünde yayınlar yapıldığını söyledi.Bu söylentiler üzerine kurumlarına yapılan başvuruların özellikle son 10 gün içinde arttığını ifade eden Kanbur, "Resmi bir açıklama yapılmamasına rağmen ÇAYKUR'a 3 bin civarında işçi alınacağı yönünde kamuoyundaki söylentiler üzerine, son 10 gün içinde kurumumuza ve ÇAYKUR'a yaklaşık 15 bin kişi dilekçe verdi" dedi.ÇAYKUR'a işçi alımı yapılacağına dair kendilerine bilgi ulaşmadığını kaydeden Kanbur, "Böyle bir talep gelirse bunu en kısa zamanda kamuoyuna duyururuz. Ancak şu anda böyle bir şey söz konusu değil" diye konuştu. Müracaatların böyle devam etmesi durumunda kısa bir süre içinde bu sayının 25-30 bini bulacağını belirten Kanbur, "Başvuru yapanlar arasında işsiz olanlar olduğu gibi, başka yerlerde, hatta özel çay fabrikalarında çalışanlar da var. Diğer illerden bile ÇAYKUR'da çalışmak için başvuru yapılıyor. Biz görevimiz gereği bu başvuruları alıyoruz" dedi.ÇAYKUR: İşçi alımı yokÖte yandan, ÇAYKUR Genel Müdürlüğü yetkilileri ise şu anda işçi alımının söz konusu olmadığını açıkladılar.

















































































