Çok sayıda kuruluş Anadolu'da yatırımın yanı sıra düzenledikleri etkinliklerle illerin ekonomik potansiyeline dikkat çekmeye çalışırken, girişimcilerle fikirlerini paylaşıyor Koç Grubu "Anadolu Buluşmaları'' kapsamında 8 etkinlik düzenledi. TİM, ihracatçıların durumlarını yerinde incelemek amacıyla her ay bir ile konuk olurken, TGSD bugüne kadar 43 ile gezi düzenleyerek yatırımlara öncülük yaptı. Özellikle girişimcileri hedef alan seminer, panel ve toplantılarda, kuruluşların yetkilileri ve uzmanlar o bölgede faaliyet gösteren firma temsilcileri ile bir araya gelerek, fikirlerini paylaşma fırsatı buluyor. Bu toplantılara, gidilen bölgelerdeki şirketler ve bayiler yoğun ilgi gösterirken, toplantıyı organize eden kuruluşlar da yaptıkları işin doğruluğuna inanarak, yeni illerde toplantılar düzenlemenin yollarını arıyorlar.Koç Holding'in Anadolu buluşmalarıKoç Grubu, yurt çapında yayılmış bayileriyle görüş alış verişinde bulunmak üzere bugüne kadar Konya, Kayseri, Erzurum, Gaziantep, Samsun, Denizli, Bursa, Çanakkale'de olmak üzere 8 ilde "Anadolu Buluşmaları'' gerçekleştirerek, 4 bin 450 bayi ile bir araya geldi.Koç Holding Kurumsal İletişim Koordinatörü Oya Ünlü Kızıl, Koç Grubu'nun özel sektörün Anadolu'da toplantı yapma geleneğinin oluşmasında etken olduğunu belirterek, Türkiye'de ilk kez bayi toplantısını Koç Topluluğu'nun düzenlediğini söyledi. Kızıl, bayi teşkilatıyla iyi ve verimli ilişkiler kurulması amacıyla Türkiye'de ilk kez Vehbi Koç ve Koç Topluluğu tarafından gerçekleştirilen bayi toplantıların, daha sonra Koç Holding Şeref Başkanı Rahmi Koç tarafından sürdürüldüğünü kaydetti. Kızıl, Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Koç'un ise 2003 yılının Nisan ayında görevi devralmasının ardından, 2003 yılının Haziran ayında, farklı bir formatta hazırlanan, "Anadolu Buluşmaları'' adı altında bölgesel bayi toplantılarına başladığını söyledi. Amaçlarının, bayilerle iletişim kurmak, onların istek ve beklentilerini dinlemek, topluluk hedefleri ile ilgili son gelişmeleri, Koç Holding üst yönetimi katılımıyla bayilerle paylaşmak olduğunu dile getiren Kızıl, yaklaşık 2 yıldır süren Anadolu Buluşmaları'na yoğun ilgi gösterildiğini ifade etti. Bu toplantılar sırasında alınan geri bildirim, görüş ve uyarılardan en üst seviyede yararlanıldığını kaydeden Kızıl, "Edindiğimiz izlenimler ve bayilerimizin değerli görüşleri, ileriye yönelik vizyonumuzu yeniden şekillendirmemize yardımcı oluyor'' dedi.TGSD bugüne kadar 43 ile gezi düzenlediAnadolu gezilerine ilk kez 1996 yılında "Anadolu ile Kucaklaşma Gezileri'' başlayan Türkiye Giyim Sanayicileri Derneği (TGSD), 2002 yılında Umut Oran'ın döneminde bu gezilere "Anadolu'da İş, Aş, Barış'' adı altında devam etti. TGSD Yönetim Kurulu Başkanı Aynur Bektaş, TGSD'nin bugüne kadar 43 İle gezi düzenlediği söyledi.Gezilerinin amacının, Anadolu'da yatırım ve istihdamı teşvik, projelerini anlatmak, İstanbullu sanayicilerle bölgedeki işadamlarını tanıştırmak, ortak çalışma zeminlerinin oluşturulmasına yardımcı olmak, alıcıları yerel üreticilerle tanıştırmak olduğunu ifade eden Bektaş, geri kalmış yörelerde istihdamın artmasını sağlayarak, göçe engel olmayı hedeflediklerini anlattı.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.