Süper Final'den TV satışına doping
Çekişmeli geçen Süper Final ile Polonya ve Ukrayna'nın ortaklaşa düzenleyeceği Euro 2012 TV talebini canlandırdı. Firmalar talebe yetişmekte zorlandıkalrını ifade ediyor
09.05.2012 00:00:00
HALİL MEMİŞ - İSTANBUL
Süper Lig'de 2011-2012 sezonu bu hafta sona eriyor. Futbol şöleni, Türkiye liglerinin hemen ardından Haziran'da başlayacak Euro 2012 ile devam edecek. Futbol sevdalısı olduğu kadar teknoloji meraklısı da olan birçok kullanıcı, daha ileri özellikler sunan yeni televizyon modellerine büyük ilgi göstererek talep patlaması oluşturdu. Konu ile ilgili görüşlerini paylaşan Toshiba Türkiye Distribütörü TNB AŞ Genel Müdürü Aytaç Biter, futbolun ülkemizde çok sevildiğine işaret ederek, “Ligin çekişmeli geçen son çeyreği ile hareketlenen televizyon satışlarımız, Haziran ayında başlayacak Euro 2012'nin de etkisi ile ciddi şekilde artışa geçti” dedi.
Biter, şunları söyledi: “Özellikle 2D görüntüleri 3D'ye çeviren, entegre kamerasıyla kullanıcısını tanıyarak kişiye özel ayarları aktif duruma geçiren, USB üzerinden kayıt yapabilen ve Smart TV fonksiyonlarına televizyonlarımız çok fazla ilgi görüyor. Bu modeller görüntü yenileme hızına ve Full LED teknolojisine sahip.” Ürün taleplerine yetişmekte zorlandıklarını ifade eden Biter, “Amiral gemimiz notebook olmasına rağmen televizyonda kısa zamanda yakaladığımız ivme ile pazar payımızı yıl sonuna kadar yüzde 4 arttırmak istiyoruz” dedi.
Süper Lig'de 2011-2012 sezonu bu hafta sona eriyor. Futbol şöleni, Türkiye liglerinin hemen ardından Haziran'da başlayacak Euro 2012 ile devam edecek. Futbol sevdalısı olduğu kadar teknoloji meraklısı da olan birçok kullanıcı, daha ileri özellikler sunan yeni televizyon modellerine büyük ilgi göstererek talep patlaması oluşturdu. Konu ile ilgili görüşlerini paylaşan Toshiba Türkiye Distribütörü TNB AŞ Genel Müdürü Aytaç Biter, futbolun ülkemizde çok sevildiğine işaret ederek, “Ligin çekişmeli geçen son çeyreği ile hareketlenen televizyon satışlarımız, Haziran ayında başlayacak Euro 2012'nin de etkisi ile ciddi şekilde artışa geçti” dedi.
Biter, şunları söyledi: “Özellikle 2D görüntüleri 3D'ye çeviren, entegre kamerasıyla kullanıcısını tanıyarak kişiye özel ayarları aktif duruma geçiren, USB üzerinden kayıt yapabilen ve Smart TV fonksiyonlarına televizyonlarımız çok fazla ilgi görüyor. Bu modeller görüntü yenileme hızına ve Full LED teknolojisine sahip.” Ürün taleplerine yetişmekte zorlandıklarını ifade eden Biter, “Amiral gemimiz notebook olmasına rağmen televizyonda kısa zamanda yakaladığımız ivme ile pazar payımızı yıl sonuna kadar yüzde 4 arttırmak istiyoruz” dedi.