İzmit Körfez Geçişi Osman Gazi Asma Köprüsü'nden geçiş, 35 Dolar olacak. KDV'siyle 120 TL.
Dolar fırladıkça geçiş ücreti de fırlayacak doğal olarak.
Ben demiyorum?
Hükümet erkanı, köprüden geçiş için 35 Dolar alınacak diyor.
Vatandaş alkışlıyor; yaşa var ol!
Milletin sırtından toplanan paralar, 20 yıl ecnebiye akacak!
Halk nara atıyor: Yaşa, var ol!
Bu tablo, meteliğe kurşun atan vatandaşı ve tüyü bitmemiş yetimin hakkını peşkeş
çekmedir.
Kimi kuş beyinliler, hafızalarını tazeleyip BTP Genel Başkanı Prof. Dr. Haydar Baş'ın bugüne kadar dikkat çektiği "para, üretim ve tüketim arasındaki bağ-bağlantı ve korelasyonu" fark etseler, oyun bozulacak, soygun bitecek.
Önce sayın Baş'ın 19 Kasım 2006'da Çağlayan'da yapılan Bağımsız Türkiye mitinginde anlattıklarına bakalım; sonra köprüdeki söğüşlemeye:
"Ne dedim ben, "Türkiye'de her yer işle dolacak, her taraf şantiye olacak, işten başınızı kaşımaya vakit bulamayacaksınız.
Bu adamların kafası çalışmıyor.
Artvin'e gittim, biliyorsunuz o vadide baraj yapılıyor, inşaat o zaman durdu. Sordum, niye? Kredi aldıkları yer vermedi, gecikti.
Kardeşlerim şu mantığa bakın! Sen baraj yapıyorsun; bunun kredisini İngiltere'den alıyorsun, ABD'den alıyorsun, Japonya'dan alıyorsun.
Ey kafa sana soruyorum, o taş kimin toprağında, kum kimin toprağında, çimento kimin malı, demir kimin malı, iş makineleri kimin malı?
Hepsi senin malın, ama onun karşılığındaki para ABD'nin, Avrupa'nın, Japonya'nın parası...
Yazıklar olsun sana, bunlar ekonomiyi bilmiyorlar veya bunlar beyinlerini kiraladılar.
Her bağımsız devletin yaptığı gibi GSMH'mız ve kaynaklarımız karşılığında emisyonu genişleteceğiz, emeği paraya çevireceğiz, ürünü paraya çevireceğiz; cebinizi parayla dolduracağız. Var mısınız?
Senin emeğin, senin üretimin sömürülüyor, buna son vereceğiz."
Prof. Dr. Baş'ın formülleri ve projeleri, 12 tane Uluslararası Ekonomi kongresine konu olan, Rusya başta olmak üzere 120 ülkede uygulamaya geçilen ve Nobel Ödülüne aday gösterilen Milli Ekonomi Modeli'nde var. Millet bu gerçeğe sırtını döndü; cennet vatanı dahil her şeyinden oldu!
Gelelim İzmit Körfez Geçişi Osman Gazi Asma Köprüsü'nün hesabına?
NÖMAYG A.O. ve JAPON IHI-ITOCHU konsorsiyumu yapıyor.
22 yıl işletecek.Proje bedeli ise 1.1 milyar
dolar.
Adamlar, kâğıdı ülkelerindeki darphanede boyadı, bastılar; banknot balyaları haline getirdiler. Adına kredi dediler. Ülkemize aktardılar. Mühendisleri, işçileri çalıştırdılar. Köprüyü bitiriyorlar. 22 yıl boyunca Türk milletinin sırtından gelir devşirecekler.
Bu arada proje bedeli 10-12 milyar TL'yi bulan otoyol ve bağlantı yollarını ise, yap- işlet-devret (22 yıl yap -işlet) modeli ile Nurol, Özaltın, Makyol, Astaldi, Yüksel, Göçay ortak girişimi yapıyor.
Biz bakalım köprü hesabına:
1 günde 75 bin araç geçişi olacak.
1 yılda en az 27 milyon 375 bin araç
geçecek.
Araç başına köprü ücreti 35 dolardan yılda 958 milyon 125 bin dolar tahsil edecekler. Kimler? Yapanlar? Ecnebiler.
22 yıllığına yap-işlet-devret imzalandı.
Çarpalım yılık gelir ile 22 yılı, sonuç:
21 milyar 078 milyon 750 bin dolar.
Proje bedeli neydi; 1. 1 milyar dolar. Ekleyelim üstüne, olsun 1. 5 milyar dolar. Hükümet erkanı, köprü 1 yılda kendini amorti edecek diyor.
22 yılda ne toplayacaklar: 21 milyar 078 milyon 750 bin dolar.
Milletin sırtından söğüşlenecek olan 19.5 milyar Dolar, kimin cebine gidecek?
Ecnebinin?
Arada komisyon filan dolapları dönecek, ayakkabı kutuları dolacak mı?
Bilmiyoruz? Bilen biliyor.
Alkışla ey milletim; kendi enayiliğini alkışla!
Yap-Söğüşle-Devret köprüsündeki söğüşlenmeni alkışla.
Bağımsız Türkiye gerçeğinden savrulman, seni ne hale getirdi, geç aynanın karşısına kendini gör, kendini seyret... Bakalım o zaman kafayı duvarlara vurup çatlatacak mısın; yoksa hala iki elini çatlatırcasına vurup enayiliğini alkışlamaya devam mı edeceksin?
Yarın köprünün fıkrasını nakledeyim.
Dolar fırladıkça geçiş ücreti de fırlayacak doğal olarak.
Ben demiyorum?
Hükümet erkanı, köprüden geçiş için 35 Dolar alınacak diyor.
Vatandaş alkışlıyor; yaşa var ol!
Milletin sırtından toplanan paralar, 20 yıl ecnebiye akacak!
Halk nara atıyor: Yaşa, var ol!
Bu tablo, meteliğe kurşun atan vatandaşı ve tüyü bitmemiş yetimin hakkını peşkeş
çekmedir.
Kimi kuş beyinliler, hafızalarını tazeleyip BTP Genel Başkanı Prof. Dr. Haydar Baş'ın bugüne kadar dikkat çektiği "para, üretim ve tüketim arasındaki bağ-bağlantı ve korelasyonu" fark etseler, oyun bozulacak, soygun bitecek.
Önce sayın Baş'ın 19 Kasım 2006'da Çağlayan'da yapılan Bağımsız Türkiye mitinginde anlattıklarına bakalım; sonra köprüdeki söğüşlemeye:
"Ne dedim ben, "Türkiye'de her yer işle dolacak, her taraf şantiye olacak, işten başınızı kaşımaya vakit bulamayacaksınız.
Bu adamların kafası çalışmıyor.
Artvin'e gittim, biliyorsunuz o vadide baraj yapılıyor, inşaat o zaman durdu. Sordum, niye? Kredi aldıkları yer vermedi, gecikti.
Kardeşlerim şu mantığa bakın! Sen baraj yapıyorsun; bunun kredisini İngiltere'den alıyorsun, ABD'den alıyorsun, Japonya'dan alıyorsun.
Ey kafa sana soruyorum, o taş kimin toprağında, kum kimin toprağında, çimento kimin malı, demir kimin malı, iş makineleri kimin malı?
Hepsi senin malın, ama onun karşılığındaki para ABD'nin, Avrupa'nın, Japonya'nın parası...
Yazıklar olsun sana, bunlar ekonomiyi bilmiyorlar veya bunlar beyinlerini kiraladılar.
Her bağımsız devletin yaptığı gibi GSMH'mız ve kaynaklarımız karşılığında emisyonu genişleteceğiz, emeği paraya çevireceğiz, ürünü paraya çevireceğiz; cebinizi parayla dolduracağız. Var mısınız?
Senin emeğin, senin üretimin sömürülüyor, buna son vereceğiz."
Prof. Dr. Baş'ın formülleri ve projeleri, 12 tane Uluslararası Ekonomi kongresine konu olan, Rusya başta olmak üzere 120 ülkede uygulamaya geçilen ve Nobel Ödülüne aday gösterilen Milli Ekonomi Modeli'nde var. Millet bu gerçeğe sırtını döndü; cennet vatanı dahil her şeyinden oldu!
Gelelim İzmit Körfez Geçişi Osman Gazi Asma Köprüsü'nün hesabına?
NÖMAYG A.O. ve JAPON IHI-ITOCHU konsorsiyumu yapıyor.
22 yıl işletecek.Proje bedeli ise 1.1 milyar
dolar.
Adamlar, kâğıdı ülkelerindeki darphanede boyadı, bastılar; banknot balyaları haline getirdiler. Adına kredi dediler. Ülkemize aktardılar. Mühendisleri, işçileri çalıştırdılar. Köprüyü bitiriyorlar. 22 yıl boyunca Türk milletinin sırtından gelir devşirecekler.
Bu arada proje bedeli 10-12 milyar TL'yi bulan otoyol ve bağlantı yollarını ise, yap- işlet-devret (22 yıl yap -işlet) modeli ile Nurol, Özaltın, Makyol, Astaldi, Yüksel, Göçay ortak girişimi yapıyor.
Biz bakalım köprü hesabına:
1 günde 75 bin araç geçişi olacak.
1 yılda en az 27 milyon 375 bin araç
geçecek.
Araç başına köprü ücreti 35 dolardan yılda 958 milyon 125 bin dolar tahsil edecekler. Kimler? Yapanlar? Ecnebiler.
22 yıllığına yap-işlet-devret imzalandı.
Çarpalım yılık gelir ile 22 yılı, sonuç:
21 milyar 078 milyon 750 bin dolar.
Proje bedeli neydi; 1. 1 milyar dolar. Ekleyelim üstüne, olsun 1. 5 milyar dolar. Hükümet erkanı, köprü 1 yılda kendini amorti edecek diyor.
22 yılda ne toplayacaklar: 21 milyar 078 milyon 750 bin dolar.
Milletin sırtından söğüşlenecek olan 19.5 milyar Dolar, kimin cebine gidecek?
Ecnebinin?
Arada komisyon filan dolapları dönecek, ayakkabı kutuları dolacak mı?
Bilmiyoruz? Bilen biliyor.
Alkışla ey milletim; kendi enayiliğini alkışla!
Yap-Söğüşle-Devret köprüsündeki söğüşlenmeni alkışla.
Bağımsız Türkiye gerçeğinden savrulman, seni ne hale getirdi, geç aynanın karşısına kendini gör, kendini seyret... Bakalım o zaman kafayı duvarlara vurup çatlatacak mısın; yoksa hala iki elini çatlatırcasına vurup enayiliğini alkışlamaya devam mı edeceksin?
Yarın köprünün fıkrasını nakledeyim.
Misafir Kalem (K) / diğer yazıları
- Kongrelerden milli devlete bir iman mücadelesi / 25.07.2019
- İnsan bu kadar da ucuz değil! / 23.07.2019
- Amerika da Haydar Hoca'ya mahkûm / 22.07.2019
- İşsizliğin çok daha ağır faturaları var / 20.07.2019
- Sosyal patlamalara gebe kronik işsizlik / 17.07.2019
- Türkiye “hard currency”ye muhtaç değil / 13.07.2019
- İşçinin emeği ve sendikaların vebali / 11.07.2019
- Para, faiz ve MB Başkanı / 10.07.2019
- Çin’de-Maçin’de değil, kurtuluş içimizde / 08.07.2019
- Türkiye yeni çağa ayak uydurmalı / 07.07.2019
- İnsan bu kadar da ucuz değil! / 23.07.2019
- Amerika da Haydar Hoca'ya mahkûm / 22.07.2019
- İşsizliğin çok daha ağır faturaları var / 20.07.2019
- Sosyal patlamalara gebe kronik işsizlik / 17.07.2019
- Türkiye “hard currency”ye muhtaç değil / 13.07.2019
- İşçinin emeği ve sendikaların vebali / 11.07.2019
- Para, faiz ve MB Başkanı / 10.07.2019
- Çin’de-Maçin’de değil, kurtuluş içimizde / 08.07.2019
- Türkiye yeni çağa ayak uydurmalı / 07.07.2019